וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר כבש, שער ביזארי לוואה, 0:3 לפריס סן ז'רמן על קון

אמבפה הציג את הגביע העולמי, בופון שמר על רשת נקייה והברזילאי פתח את החגיגה בבכורה של טוכל בליגה. הבן של ג'ורג' וואה חטף כדור לשוער וכבש בדקה ה-89. ליון ניצחה 0:2 את אמיין

AP

המחזור הראשון לעונת 2018/19 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ניצחונה הביתי של האלופה פריס סן ז'רמן 0:3 על קון. ליון, אחת הטוענות לכתר שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי, שיחקה מוקדם יותר וליקטה שלוש נקודות עם 0:2 על אמיין. שטרסבורג הפתיעה עם 0:2 בבורדו.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
העברות בעולם: טילו קהרר עובר לפריס סן ז'רמן תמורת 37 מיליון יורו
טוכל: "ניימאר אומן ואחד הטובים בעולם, חשוב שיהיה שמח ולא לחוץ"
מארסיי הביסה 0:4 את טולוז במשחק פתיחת העונה, צמד לדימיטרי פאייה

פרסנל קימפמבה (מימין), קיליאן אמבפה, אלפונס אראולה שחקני פריס סן ז'רמן עם הגביע העולמי. רויטרס
קיליאן אמבפה והחברים מציגים את הגביע העולמי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - קון 0:3

האלופה הציגה בפארק דה פראנס את הגביע העולמי, את ג'יג'י בופון ותומאס טוכל, כבשה שלושה שערים ואספה שלוש נקודות קלילות. תחילה עלו לקול תשואות האוהדים שלושת אלופי העולם - קיליאן אמבפה, פרסנל קימפמבה ואלפונס אראולה - שהציגו לראווה את הגביע בו זכו לפני כחודש עם נבחרת צרפת. השוער האיטלקי בן ה-40 ערך בכורה בליג 1 ושמר על רשת נקייה, כאשר ניימאר שהוצב בחוד בהיעדרו של אדינסון קבאני, התכבד בשער הבכורה אחרי הכנה של כריסטופר אנקונקו בדקה ה-10. אדריאן ראביו חטף כדור בדקה ה-35 והצטרף להתקפה כדי למצוא את הרשת אחרי הכנה של אנחל די מריה, אבל השער האחרון היה הרגע שכולם יזכרו מהמשחק. טים וואה, בנו של אגדת המועדון ג'ורג' וואה, נכנס כמחליף בדקה ה-82 ואחרי שבע דקות חטף כדור לשוער בריס סמבה ודחק מקרוב. שער ביזארי, כמו במשחקי המחשב של פיפ"א, אבל לכוכב העולה יש שער ליגה ראשון בקריירה.

עוד באותו נושא

מונאקו ניצחה 1:3 את נאנט, רדאמל פלקאו נכנס כמחליף וכבש

לכתבה המלאה
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר. רויטרס
הוצב בחוד וכבש שער מהיר. ניימאר/רויטרס

ליון - אמיין 0:2

אלוף העולם נביל פקיר עדיין נח והשוער אנתוני לופס פצוע, אבל גם בלעדיהם לא התקשתה ליון להשיג ניצחון ביתי מול היריבה עליה גברה פעמיים בעונה שעברה. ברטרן טראורה היה חתום על השער הראשון בדקה ה-24, לאחר שפרץ בצד ימין ומזווית קשה בעט בין רגליו של השוער רז'יס גורטנר. ממפיס דפאי ההולנדי, שסיים את העונה שעברה (19 שערים ו-13 בישולים) בכושר פנטסטי, התחיל מאותה נקודה עם כדור חופשי נהדר לחיבורים בדקה ה-75. לאו דובואה, שהגיע מנאנט בהעברה חופשית בקיץ, ערך בכורה בעמדת המגן הימני.

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. AP
בלי לספוג. ג'יג'י בופון/AP

בורדו - שטרסבורג 2:0

עונה שנייה ברציפות ששטרסבורג חוגגת במגרשה של בורדו. בדצמבר האחרון זה הסתיים ב-0:3 מוחץ של האורחת, שגרמה לבנואה קוסטיל להוציא עוד שני כדורים מהרשת. הבלם הברזילאי פאבלו הפקיר את בורדו ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-13, לאחר שאיבד כדור ברשלנות ותפס את לודוביק אז'ורק שהיה בדרכו להבקעה. שטרסבורג ניצלה את היתרון המספרי בדקה ה-68, כאשר איברהימה סיסוקו, קשר הרכש מברסט, המשיך מהאוויר את כדור הקרן של דימיטרי ליינאר. המחליף נונו דה קוסטה כבש מקרוב את השני לאחר מהלך קבוצתי יפה בדקה ה-78 וקבוצתו חגגה את הניצחון ה-700 בתולדותיה בליג 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully