וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מוחלט בלידס יונייטד: "פרמיירליג, תתכונני - אנחנו חוזרים"

האוהדים ואנשי התקשורת באקסטזה אחרי ה-1:4 המרשים על דרבי קאונטי של פרנק למפארד. מרסלו ביילסה מבקש לצנן עם ההתלהבות: "העונה עוד ארוכה". בדרבי מודאגים: "זה ייגמר באסון"

אתר רשמי

עונת הפרמיירליג אמנם יצאה לדרך, אך אחת משיחות היום הבוקר (ראשון) באנגליה היא דווקא לידס יונייטד, שהביסה אתמול 1:4 את דרבי קאונטי בחוץ במחזור השני של הצ'מפיונשיפ. שחקניו של מרסלו ביילסה עמדו בציפיות הגבוהות אחרי ה-1:3 על סטוק במחזור הפתיחה ונראו מצוין. מתאוש קליש (5), קמר רופ (21, 60) ואזגיאן אליוסקי (64) כבשו לזכות הטווסים ששמרו על מאזן מושלם.

כפי שהיה נגד סטוק, גם הפעם אוהדי לידס היו בטירוף. קבוצתם נראתה נמרצת, מלאת אנרגיה, הייתה ראשונה לכל כדור והפגינה יכולת התקפית מרשימה. "לעשות מה שעשו וולבס בעונה שעברה? תשכחו מזה, אנחנו טובים מהם", אמר אוהד בטוויטר, ואוהד נוסף הוסיף: "זה מדהים מה שינוי של מאמן יכול לעשות לקבוצה. כבשנו שבעה שערים נגד שתי קבוצות שאמורות להילחם על עלייה". כותרות העיתונים בלידס הכריזו בגאווה: "פרמיירליג, תתכוני: אנחנו חוזרים".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
צ'לסי פתחה את העונה עם 0:3 בחוץ על האדרספילד
מאוריציו סארי: "יקח זמן עד שנשחק כמו נאפולי, אבל רואים ניצוצות"

מאמן לידס יונייטד מרסלו ביילסה. אתר רשמי לידס יונייטד, אתר רשמי
הוא רוצה המשכיות. מרסלו ביילסה/אתר רשמי, אתר רשמי לידס יונייטד

"לא היינו טובים במחצית הראשונה, בשנייה השתפרנו מאוד וכולם ראו מה אנחנו יכולים לעשות", אמר ביילסה בסוף המשחק. המאמן הארגנטינאי המשיך ואמר: "לדרבי יש שחקנים טובים והם ידברו חזק עונה. אי אפשר להתבסס על תחילת העונה כאינדיקציה להמשך, יש עוד עונה ארוכה. חשוב שנמשיך לשחק טוב ולהשיג נקודות".

פרנק למפארד, שזכה לביקורות מאוהדי דרבי בסיום ("זה ייגמר באסון", נטען באחד מאתרי האוהדים), אמר: "לידס הייתה הקבוצה הטובה ביותר. זה הפסד קשוח, אבל אנחנו חייבים לקום ממנו מהר ולהסתכל קדימה. לא הופעתנו, ידענו שיהיה קשה. יש להם אנרגיה מיוחדת עם הכדור. יש עוד דרך ארוכה לליגה. מה צריך לשפר? אני חושב שאנחנו מספיק טובים, אבל אנחנו צריכים להיות אמיצים יותר במשחק שלנו ולשחק כדורגל חיובי".

עוד באותו נושא

מאוריציו סארי: "יקח זמן עד שנשחק כמו נאפולי, אבל רואים ניצוצות"

לכתבה המלאה
פרנק למפארד מאמן דרבי קאונטי. GettyImages
פרנק למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully