וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טל פליקר זכה בזהב בגרנד פרי זאגרב, ברוך שמאילוב זכה בארד

מדליסט הארד מאליפות אירופה ניצח יריב אוקראיני במשקל של עד 66 ק"ג. שמאליוב (גם כן עד 66 ק"ג) השיג ארד אחרי שגבר על יריב ממונגוליה. טמלקובה (עד 52 ק"ג) נכנעה בקרב על הארד

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. ברני ארדוב
השיג זהב. טל פליקר/ברני ארדוב

טל פליקר השיג היום (שישי) מדלית זהב בגרנד פרי זאגרב, התחרות הראשונה בה אפשר לצבור ניקוד לקריטריון האולימפי לקראת טוקיו 2020. הג'ודוקא שזכה במדליית ארד באליפות אירופה שנערכה בישראל לפני כשלושה חודשים, ניצח בגמר קטגוריית המשקל עד 66 ק"ג את גאורגי זנטראיה האוקראיני. לפני כן הוא גבר באיפון על אדריאן גומבוץ הסלובני.

גם ברוך שמאילוב השיג מדליה בקטגוריית המשקל עד 66 ק"ג: הוא היה קרוב לפגוש את פליקר בחצי הגמר, אבל הפסיד לגומבוץ הסלובני אחרי שני ניצחונות ונפל לבית הניחומים, שם ניצח בניקוד זהב את דניס ויירו ממולדובה. בקרב על הארד שמאילוב ניצח את אלטנסוק דובדון והשיג לישראל מדליה שנייה וסידר יום מוצלח עוד יותר.

מאמן העל של נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, אמר: "שמח שהדברים מתחברים לנו. אני שמח להוביל את אחת מהנבחרות הטובות באירופה ובעולם. אמשיך במוטיבציה לקראת המטרות והיעדים שהצבתי בתחילת הקמפיין לטוקיו 2020. גאה בחבורה הזאת".

עד 48 ק"ג: נועה מינצקר נעצרה ברבע הגמר על ידי היפנית פונה טונאקי אחרי שני ניצחונות, והמשיכה לבית הניחומים, שם סיימה את דרכה בעקבות הפסד בניקוד זהב לקזחית בעלת השם החד פעמי, אוטגונצצג גלבדראח. גם שירה ראשוני עברה דרך זהה, הפסידה ברבע הגמר בגלל עונש משולש ואז נוצחה בבית הניחומים על ידי הצרפתייה מלני קלמון.

עד 52 ק"ג: בטינה טמלקובה התמודדה על מדליית הארד מול האמריקאית אנג'ליקה דלגאדו, אך נכנעה לאיפון ונאלצה לסיים את הטורניר בידיים ריקות. כמו בן זוגה שמאילוב, גם טמלקובה הפסידה ברבע הגמר, אבל התאוששה עם ניצחון בווזארי על רקה פופ ההונגרייה. לצערה, היא לא הצליחה לסיים עם מדליה. לעומתה, גפן פרימו הצעירה ניצחה קרב אחד, אבל הפסידה לאחר מכן לצרפתייה אמנדין בושאר שדהרה לגמר.

עד 57 ק"ג: כמו שתיים מחברותיה, תמנע נלסון לוי הפסידה ליריבה יפנית, הרוקה פונאבוקו, שעצרה אותה ברבע הגמר אחרי שני ניצחונות. גם בית הניחומים לא האיר פנים, שכן שם הפסידה הישראלית בניקוד זהב להונגרייה הדוויג קרקאש. מעיין גרינברג הפסידה בסיבוב השני לרוסייה דיאנה דז'יגארוס.

עד 60 ק"ג: אלון רחימא החל בסיבוב השני, ניצח את מקסימיליאן היידר הגרמני, אבל הפסיד לאחר מכן לאוקראיני ארטיום לסיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טל פליקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully