וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת זה רשמי: שירי מימון תעבור מ"אקס פקטור" ל"הכוכב הבא"

26.7.2018 / 13:59

הזמרת שירי מימון תעזוב את התכנית "אקס פקטור" של רשת 13 לטובת שיפוט בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" - עכשיו זה סופי. זאת במסגרת הפיכתה לטאלנטית של קשת. קודם לכן, תככב מימון בתפקיד ראשי במחזמר "שיקגו" בברודוויי בניו יורק

שירי מימון מיימון. יריב פיין וגיא גושי,
הטאלנטית החדשה של קשת: שירי מימון/יריב פיין וגיא גושי

כעת זה רשמי: שירי מימון תעזוב את התכנית "אקס פקטור" של רשת 13 לטובת שיפוט בתכנית "הכוכב הבא" של המתחרה קשת 12. זאת במסגרת הפיכתה לטאלנטית של קשת, ולכן צפוי לראות אותה בפרויקטים נוספים בערוץ ואולי אפילו בסדרה. בכך תסגור מעגל מימון, שפרצה לתודעה כמועמדת בתכנית "כוכב נולד". התכנית צפויה לבחור את הנציג הישראלי לאירוויזיון גם בשנה הבאה, וכעת היא מתחזקת עם הזמרת שבעצמה ייצגה את ישראל באירוויזיון.

זוהי נטישה נוספת של שופט מתכנית ריאליטי מוזיקלי של רשת לטובת המתחרה קשת, אחרי אביב גפן ומירי מסיקה שפרשו מ"דה וויס" לטובת התכנית "אביב או אייל".

שירי מימון. שוקה כהן,
תעבור מפסגת ברודוויי - לדאחקות של אסי עזר. שירי מימון/שוקה כהן

בטרם חזרתה ל"הכוכב הבא", מימון תככב באחד התפקידים הראשיים במחזמר הקלאסי "שיקגו" בברודוויי בניו יורק. שירי מימון תגלם בהפקה המקורית הוותיקה את דמותה של רוקסי. ההופעה הראשונה של מימון ב"שיקגו" תתקיים ב-21 בספטמבר. קודם לכן, ב-6 בספטמבר, תוצג רשמית מימון במסיבת עיתונאים בניו יורק. מימון העתיקה לצורך כך את מגוריה באופן זמני לעיר.

קשת ושירי מימון סרבו להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully