וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל השליטה החדש בקופיקס: רמי לוי

24.7.2018 / 21:58

בעקבות העסקה יחזיק רמי לוי ב-50.01% ממניות רשת קופיקס וכ-30% ממניות רשת סופר קופיקס. לוי ימנה גם את מרבית חברי הדירקטוריון. העסקה תלויה אישור האסיפה הכללית של קופיקס

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

רשת רמי לוי שיווק השקמה דיווחה הערב (שלישי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב על מימוש האופציה לשליטה ברשת בתי הקפה קופיקס. עם השלמת העסקה, רשת רמי לוי תגדיל את אחזקתה ברשת קופיקס מכ-20% לכ-50.01% - אחזקה המקנה לה שליטה, וזאת בתמורה למניות רמי לוי בשיעור של כ-1.38% מההון.

על פי הדיווח, רשת רמי לוי שיפרה את תנאי עסקת ההשקעה ברשת קופיקס, כאשר במסגרת שיפור ההסכם, רמי לוי תקבל ללא תמורה כ-30% ממניות חברת הבת סופר קופיקס. זאת, לאחר שרשת קופיקס הודיעה לשותפיה בסופר קופיקס על מימוש האופציה לרכישת מלוא אחזקותיהם (כ-50%) בתמורה לכ-35 מיליון שקל. בהסכם קודם נקבעה תמורה של כ-50 מיליון שקל. עם השלמת העסקה, יחזיק רמי לוי ב-30% מרשת סופר קופיקס - וקופיקס תחזיק ב-70%.

בנוסף, הוסכם כי רשת רמי לוי תהיה זכאית לשיפוי באמצעות הון מניות רשת קופיקס, זאת במקרה של החלטות משפטיות נגד רשת קופיקס או נגד החברות הבנות, בתביעות שעילתן קדמו למועד השלמת העסקה ושלא ניתן עליהן גילוי במסגרת הדוחות הכספיים של קופיקס. בנוסף, הוסכם על הסדרת היחסים בין רשת קופיקס לבין רשת רמי לוי, בכל הנוגע למינוי הדירקטורים בחברה, כך שמרבית הדירקטריון בקופיקס ימונה על ידי רשת רמי לוי. מימוש האופציה כפוף לאישור האסיפה הכללית של קופיקס.

כניסה למרכזי הערים תוך זמן קצר

לוי אמר עם פרסום ההודעה על העסקה כי "אנו שמחים לדווח על השלמת השלב השני בעסקת קופיקס - מימוש האופציה לרכישת השליטה ברשת. בכוונתנו ליישם את האסטרטגיה העסקית שלנו גם בסניפים העירוניים - ולאפשר את סל המוצרים הזול ביותר ביחס לסביבה, לשפר את מגוון המוצרים ולהקפיד על איכות ושירות. רשת קופיקס מפעילה כיום כ-30 סניפי מרכולים במרכזי הערים וכ-130 בתי קפה, כאשר במהלך השנתיים הקרובות אנו צופים שרשת קופיקס תרחיב את פעילותה ותמנה למעלה מ-50 סניפי מרכולים וכ-150 בתי קפה".

הוא הוסיף כי "אנו מאמינים שיכולות הניהול והסחר שנצברו לאורך השנים ברשת יבואו לידי ביטוי בפעילות קופיקס כבר בטווח הזמן המיידי. רכישת השליטה ברשת קופיקס, לצד רכישת השליטה ברשת גוד פארם בחודש מאי האחרון, יאפשרו לנו לזרז את תהליך החדירה אל תוך מרכזי הערים ובפרק זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully