וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני עובר להוקס תמורת דניס שרודר וינופה באופן מיידי

טרייד משמעותי בין אטלנטה לאוקלהומה סיטי. הפורוורד הוותיק יהפוך לשחקן חופשי וכנראה יבחר ביוסטון, הת'אנדר יקבלו את שרודר (ומייק מאסקלה) עליו ההוקס חיפשו עסקה במשך זמן רב

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, חוגג. AP
האפיזודה ב-OKC הסתיימה במהירות. כרמלו/AP

אוקלהומה סיטי ת'אנדר סיכמה עם אטלנטה הוקס על טרייד במסגרתו כרמלו אנתוני יעבור לקבוצה מג'ורג'יה בתמורה לדניס שרודר ומייק מאסקלה. ההוקס גם יקבלו מ-OKC בחירה מוגנת בסיבוב הראשון של דראפט 2022. על פי הדיווח של מייק ווז'נארווסקי ב-ESPN, ההוקס מיד ינפו את כרמלו ואז הוא יוכל לבחור באיזו קבוצה שירצה, כשהמועמדת הבכירה לצרף אותו היא יוסטון רוקטס.

מדובר בטרייד בו כל הצדדים בעיקר מרוויחים. אטלנטה חיפשה טרייד על שרודר מזה זמן רב אחרי שב-2016 הוא חתם על חוזה גבוה של 70 מיליון דולר לארבע שנים. הת'אנדר מצד שני, יקבלו גארד שינסה להוריד מעט מהמעמסה על ראסל ווסטברוק ומביא איתו ממוצעים של 19.4 נקודות ו-6.2 אסיסטים בעונה החולפת.

הת'אנדר סוף סוף הצליחו להיפטר מהחוזה של כרמלו, שבגיל 34 ממשיך לחפש טבעת אליפות ועל פי ההערכות יישאר במערב המתחזק, הפעם תחת מייק ד'אנתוני שכבר אימן אותו בניו יורק ניקס אי שם בתחילת העשור. בנוגע למאסקלה, נראה שבאוקלהומה סיטי לא מתכוונים להשאיר אותו וינסו לכלול אותו בטרייד עתידי.

עוד בנושא:

רק לברון יצא מופסד: ניתוח הטרייד בין הספרס לראפטורס
ג'בארי פארקר חתם בשיקגו לשנתיים וירוויח 40 מיליון דולר
ניתוח המהלכים של הרוקטס, הסלטיקס והסיקסרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully