וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.7: סוכמה העברת קורטואה לריאל, אליסון קרוב לליברפול

שניים מהשוערים הטובים בעולם לפני מעבר: השוער הבלגי יירכש ב-35 מיליון יורו ויחתום לארבע שנים, שוער נבחרת ברזיל יהפוך ליקר בהיסטוריה כשרומא תקבל 75 מיליון יורו. בלינד חזר לאייאקס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

העברות

* החלוץ איגנסיו פוסטו עבר מהורקאן לאודינזה תמורת 8 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-22 חתם לחמש שנים בקבוצה מצפון-מזרח איטליה.

* קשר אחורי חדש ומבטיח בוויאריאל. הקבוצה הספרדית רכשה מוולס סרספילד את סנטיאגו קאסרס, שעלה לה 10 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-21 חתם עד קיץ 2023.

* ווהבי חאזרי, קפטן נבחרת טוניסיה במונדיאל, נרכש על ידי סנט אטיין ב-7 מיליון יורו מסנדרלנד וחתם לארבע שנים. הקשר/חלוץ בן ה-27 שיחק בעונה האחרונה כמושאל בראן וסייע לה להשיג כרטיס לליגה האירופית עם תשעה שערים.

* החלוץ הספרדי בורחה באסטון הושאל מסוונסי לאלאבס. גם בעונה שעברה הוולשים השאילו אותו לקבוצה ממולדתו: מלאגה.

* מנצ'סטר יונייטד אישרה שהגיע לסיכום על מכירתו של דיילי בלינד בחזרה לאייאקס קבוצת האם שלו. סכום ההעברה המשוער נע בסביבות 14.1 מיליון ליש"ט, קצת יותר מה-13.8 מיליון ששילמו השדים האדומים להולנדים ב-2014.

* שוער חדש לברייטון: קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל צירפה תמורת 4 מיליון יורו את שוער המשנה של פולהאם, דייויד באטן בן ה-29, שחתם לשלוש שנים.

* אחרי עונה יחסית מאכזבת בוולנסיה, הסרבי בן ה-23 נמניה מקסימוביץ' עבר תמורת חמישה מיליון יורו לחטאפה.

* יוסף עטל, מגן נבחרת אלג'יריה בן ה-22, חתם על חוזה ארוך טווח בניס והפך לרכש השלישי של פטריק ויירה. סכום ההעברה מוערך בכ-4 מיליון יורו.

* אל-הילאל מערב הסעודית צירפה את אנדרה קאריו הפרואני, שכבש שער יפה במונדיאל במדי נבחרתו. אחרי שנתיים בבנפיקה, כולל השאלה אשתקד לווטפורד, הקשר ההתקפי/חלוץ יוצא לדרך חדשה.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שמועות

* באיטליה מדווחים כי שוער רומא ונבחרת ברזיל אליסון קרוב מאוד לליברפול, שכרגע נפגשת עם הג'אלורוסי על מנת לסגור סופית את ההעברה. על פי הדיווח של ג'אנלוקה די מרציו, ליברפול מוכנה לשלם 70 מיליון יורו בהעברה שעשויה להגיע ל-75 מיליון יורו. אם ההעברה הזו אכן תושלם, הברזילאי יהפוך לשוער היקר בכל הזמנים כשכרגע העברת השוער היקרה בכל הזמנים הייתה של אדרסון מבנפיקה למנצ'סטר סיטי תמורת 39 מיליון יורו.

* אתר RMC (רדיו מונטה קרלו) הצרפתי מדווח: ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם צ'לסי על רכישת טיבו קורטואה. על פי הדיווח, השוער הבלגי יחתום לארבע שנים ואלופת אירופה תשלם רק 35 מיליון יורו, שכן קורטואה שרוצה לחזור לגדל את ילדיו במדריד, מסיים את חוזהו בשנה הבאה.

• נציגי אתלטיקו מדריד הגיעו לטורקיה כדי לדון עם בשיקטאש על העברתו של הבלם דמאגוי וידה שהצטיין במונדיאל במדי נבחרת קרואטיה. בשיקטאש מוכנה למכור את השחקן תמורת 35 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים שאם ריאל מדריד רוצה לצרף את אדן הזאר, היא תצטרך לשלם לצ'לסי סכום שיא בשוק ההעברות העולמי - 225 מיליון יורו.

* "מונדו דפורטיבו": ליברפול הגישה הצעה עבור שוער המשנה של ברצלונה, יספר סילסן בן ה-29.

* טוטנהאם מעוניינת לחזק את הסגל שלה עם הכוכב הגדול של נבחרת קולומביה במונדיאל האחרון, חואן קינטרו.

* לאחר ששוחרר מדליאן ייפאנג הסינית, ז'וזה פונטה מעוניין לשוב לשחק בפרמיירליג. הבלם, ששיחק במדי פורטוגל במונדיאל, שיחק בעבר בקריסטל פאלאס, סאות'המפטון ו-ווסטהאם.

* ההתעניינות באלכסנדר גולובין גוברת: אחרי שהוזכר כמטרת רכש עבור צ'לסי ויובנטוס, מונאקו הגישה הצעה עבור הרוסי שהצטיין במונדיאל. סגן נשיא המועדון, ואדים וסילייב, אמר שהוגשה "הצעה נדיבה מאוד" לצסק"א מוסקבה.

* אנדי קארול הוצע לבשיקטאש, בתקווה שתסכים לשאול או לקנות את החלוץ מווסטהאם.

אדן הזאר, שחקן צ'לסי. GettyImages
בדרך למדריד? אדן הזאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully