וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ענק: הסדרה תאג"ד נמכרה לפרמאונט ותבוים על ידי רון הווארד

9.7.2018 / 19:58

הדרמה היומית המצליחה "תאג"ד", שיצר וביים ציון רובין עבור yes, נרכשה על-ידי רשת הטלוויזיה האמריקאית הגדולה פרמאונט ותבוים על ידי זוכה האוסקר רון הווארד ("נפלאות התבונה"). רובין לוואלה! תרבות: "לא האמנתי שהסיפור, שהוא כל כך ישראלי, ידבר אל אנשים בחו"ל"

בימוי: אביהו פנחסוב וגיא בולנדי, צילום: לאל אוטניק, עריכה: שחר אמרליו

הישג ענק נוסף לטלוויזיה הישראלית: הדרמה היומית המצליחה "תאג"ד", שיצר, כתב וביים ציון רובין עבור yes, נרכשה על-ידי רשת הטלוויזיה האמריקאית הגדולה פרמאונט. הסדרה תזכה לגרסה בבימויו של זוכה האוסקר רון הווארד ("נפלאות התבונה"), שגם יפיק אותה יחד עם שותפו, המפיק בריאן גרייזר, באמצעות חברת Imagine Entertainment, שחתומה בין השאר על הפקת הסדרות "הורים במשרה מלאה", "משפחה בהפרעה" ו"אימפריה".

העיבוד האמריקאי של "תאג"ד" יקרא "68 Whiskey", ויעביר את ההתרחשות מבסיס הצנחנים הישראלי לבסיס של חיילים אמריקאים המוצבים באפגניסטן. התסריטאי הראשי של הגרסה האמריקאית יהיה היוצר והמועמד לאמי רוברטו בנביב, שהפיק בין השאר את הסדרות "אלי מקביל" ו"העשב של השכן".

תאגד. צילום : אוהד רומנו,
הסדרה תאג"ד/צילום : אוהד רומנו

"זה מרגש אותי מאוד", אומר יוצר הסדרה ציון רובין בתגובה לוואלה! תרבות. "הווארד הוא אחד הבמאים האהובים עליי. לא האמנתי שהסיפור, שהוא כל כך ישראלי, ידבר אל אנשים בחו"ל. אני עובד בימים אלה במרץ על העונה השניה, שתתרחש על הגבול הסורי ברמת הגולן".

"תאג"ד" עלתה לשידור לראשונה בספטמבר 2016. בפיתוח הסדרה היתה שותפה אפרת דרור מאולפני הרצליה, שבנה חובש קרבי. הסדרה מתארת את עלילותיהם של חובשי תאג"ד גדוד 33. משחקים בה תומר קאפון, דניאל גל, אור אדרי, שירה נאור ודין מירושניקוב. זוהי סדרת המקור הנצפית ביותר של yes. עונתה השנייה צפויה לעלות לשידור במהלך 2019. בעסקה זאת "תאג"ד" מצטרפת ל"פאודה", "כבודו" ו"השוטר הטוב" של yes, שנמכרו לשידור ברחבי העולם באמצעות yes Studios.

עוד באותו נושא

אס"ק ביש: "תאג"ד" היא חומר גלם לסדרת דרמה בעלת משמעות

לכתבה המלאה
ציון רובין. דבורה אורבך, באדיבות המצולמים
יוצר, כותב ובמאי "תאג"ד", ציון רובין/באדיבות המצולמים, דבורה אורבך

דנה שטרן, מנהלת yes Studios, מסרה: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם פרמאונט ועם ענקים הוליוודיים כרון הווארד ובריאן גרייזר, שהוציאו תחת ידיהם יצירות עטורות אוסקרים ושבחים דוגמת 'אפולו 13', 'נפלאות התבונה', 'סינדרלה מן' ועוד. הבעת האמון שלהם ב-yes, וביוצרים והמפיקים שעובדים עם החברה היא גאווה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully