וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו היירו עוזב את נבחרת ספרד: סירב לשמש כמנהל ספורטיבי

למאמן הזמני של לה רוחה במונדיאל הוצע לחזור לתפקידו המקורי, אולם הוא סירב ויעזוב מיידית את הנבחרת עם מאזן דל. ההתאחדות: "נזכור את המחויבות והמקצוענות שהפגין בזמן משבר"

מערכת וואלה!

פרננדו היירו עוזב את נבחרת ספרד. ההתאחדות הודיעה היום (ראשון) שהמאמן הזמני של לה רוחה, שהועבר לקווים בעקבות הפיטורים הפתאומיים של ג'ולן לופטגי, סירב לחזור לעמדתו המקורית כמנהל ספורטיבי ולפיכך יעזוב את הנבחרת.

בלם העבר עדיין תחת חוזה עם ההתאחדות, אולם הקדנציה הקצרה שלו בתור מאמן, שהחלה כאמור בעקבות פיטורי לופטגי ערב פתיחת המונדיאל, גרמה לו לוותר על האתגר של להצעיד את הנבחרת למקומות טובים יותר בעתיד תחת כובע אחר.

"ההתאחדות מודה לפרננדו על המקצוענות והאנושיות שהפגין במהלך החודשים האחרונים", נכתב בהודעת הפרידה מטעם ההתאחדות. "הוא הראה מחויבות ואחריות כשהסכים לאמן את הנבחרת בסיטואציה הרגישה שנוצרה, ולמרות שהתקופה שלו כמאמן לא הסתיימה בצורה שכולנו רצינו, נזכור תמיד את התרומה שלו".

היירו (50) מונה למנהל מקצועי של נבחרות ספרד בחודש נובמבר 2017, אבל לא הספיק לבצע יותר מדי פעולות בתפקידו החדש משום שנקרא לדגל כדי לאמן את הנבחרת לאחר המשבר עם לופטגי. כזכור, יומיים לפני משחק הפתיחה של ספרד בטורניר מול פורטוגל, לופטגי פוטר אחרי שסיכם בריאל מדריד ללא ידיעת ההתאחדות.

היירו נטל את המושכות וניסה לא לשנות יותר מדי את שיטת המשחק של לופטגי, אבל לא הותיר חותם כמאמן, תפקיד אליו הגיע עם נסיון שכלל תקופה קצרה באוביידו. בסופו של דבר, אחרי שהנבחרת קרטעה בשלב הבתים ועלתה בקושי רב לשלב הנוקאאוט, ספרד הודחה על ידי רוסיה בשמינית הגמר אחרי דו קרב פנדלים. הקדנציה הקצרה של היירו הסתיימה עם מאזן של ארבעה משחקים, ניצחון בודד, שלוש תוצאות תיקו ויחס שערים של שבעה שערי זכות ושישה שערי חובה.

עוד בנושא

קרואטיה חוגגת: "תחושה של אושר בלתי נגמר"
ברוסיה קוטלים את סמולוב: "טיפש שהחליט להשוויץ"
כל מה שרציתם לדעת על שיר העידוד של אנגליה

מאמן נבחרת ספרד פרננדו היירו. AP
יחזור לעמוד על הקווים אי פעם? היירו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully