וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הייסטר נמכר לפרנצווארוש, אין תקציב למגן שמאלי חדש

4.7.2018 / 12:58

הקרואטי עבר בדיקות רפואיות וחתם במדי ההונגרים והקבוצה מהבירה תקבל עבורו כ-300 אלף יורו. המשימה הבאה: פרידה מז'אורז'יניו. שחקנים בקבוצה מעידים על התרופפות במחנה האימון

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הבוקר (רביעי) נחתמה סופית עסקת העברתו של מרסל הייסטר מבית"ר ירושלים לפרנצווארוש ההונגרית. בית"ר תקבל כ-300 אלף יורו עבור המגן השמאלי שעבר בדיקות רפואיות, חתם לשנתיים והוצג כשחקנה החדש של פרנצווארוש. גורם בבית"ר אמר הבוקר: "אי אפשר להכריח שחקן להישאר כאן. אם זה היה הולך למוסדות בוררות אירופאיים היה נקבע מחיר. העסקה טובה לשני הצדדים כי אנחנו זקוקים לכסף לתפעול שוטף".

הייסטר בן ה-25 עוזב את בית"ר ירושלים אחרי שנתיים. המגן הגרמני-קרואטי הגיע לטדי ביולי 2016 מקבוצת איסטרה, רשם 29 משחקי ליגה בעונה הראשונה והוסיף עוד 22 בעונה השנייה, במהלכה גם הבקיע שלושה שערים. כעת הוא מצטרף לפרנצווארוש, יוכל להירשם לאירופה ועשוי לערוך את הבכורה דווקא מול מכבי תל אביב בעוד שמונה ימים, כאשר ההונגרים יארחו בחמישי הבא (20:00) את המשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית.

כרגע לבית"ר אין תקציב למגן שמאלי במקום הייסטר והשחקן הבכיר בעמדה הזו בסגל הוא דין אקפי. השחקן הבא שבית"ר תנסה להשתחרר ממנו הוא ז'אורז'יניו. עלותו של הברזילאי למועדון נעה סביב 1.5 מיליון שקל לשנה בשנה וספק גדול אם תהיה קבוצה שתקלוט אותו בסכום הזה. אם הצדדים לא יגיעו להבנות בנוגע לשחרור, או שלא תמצא קבוצה אחרת שתצרף אותו, ז'אורז'יניו יישאר בבית וגן.

עוד בנושא:

הפועל רעננה: מרטין אלאניס האורוגוואי סיכם וינחת כדי לחתום
הפועל באר שבע הציעה להפועל חיפה 1.2 מיליון שקל על שטקוס
מכבי תל אביב או הפועל באר שבע? צ'יקו אופואדו מתלבט

שחקן פרנצווארוש מרסל הייסטר.
פרידה סופית. הייסטר

אחרי 0:1 על הונבד במוצאי שבת ו-2:2 מול צ'קבארי מהליגה השנייה ביום שני, בית"ר ירושלים תקיים הערב (18:00, ספורט2) את המשחק האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים בהונגריה, כשתפגוש את מזוקובשד מהליגה הבכירה. לאחר מכן תשוב הקבוצה לארץ, וביום חמישי הבא, 12 ביולי, תתארח בגאורגיה אצל צ'יחורה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

בימים האחרונים מדווחים שחקנים כי ישנה התרופפות וכי אי הוודאות פוגעת ברמת הרצינות וההשקעה של שחקנים במחנה האימון. אחד השחקנים אמר: "כשהבכירים מבולבלים ולא יודעים מה יהיה איתם, אי אפשר להתעלם וזה משפיע על כל הקבוצה".

בעוד שמונה ימים בית"ר ירושלים תפתח את הקמפיין האירופי שלה. למרות שהיריבה הגאורגית היא אלמונית למדי וחרף העובדה ששחקנים רבים שהיו חלק מההצלחה בעונה החולפת אמורים לשחק, במועדון אמרו: "זאת תהיה הפתעה אם נעבור את הסיבוב הראשון באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully