וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נודד דרומה: יהונתן שולדבראנד חתם בהפועל אילת

4.7.2018 / 10:56

הפורוורד (35, 2.04) ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה עוזב לאילת, אחרי שקבוצתו הקודמת מימשה את אופציית היציאה מחוזהו. גם לאבי בן שימול הוגשה הצעה

שחקן עירוני נהריה יהונתן שולדבראנד מול שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. אדריאן הרבשטיין
היי דרומה. שולדבראנד/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת הכריזה הבוקר (רביעי) כי הפורוורד יהונתן שולדבראנד חתם לעונה אחת בשורות הקבוצה. בימים האחרונים הודיעה קבוצתו הקודמת של שולדבראנד עירוני נהריה כי היא משתמשת באופציית היציאה מחוזהו, והגישה לו הצעה חדשה, נמוכה יותר, אך השחקן העדיף שלא לקבלה וחתם במדי הקבוצה הדרומית שהביעה בו עניין מהרגע שהחלו ההכנת לקראת העונה הקרובה.

שולדברנאד (35, 2.04) בוגר מחלקת הנוער של גליל עליון, שיחק במכבי כרמיאל, רמת השרון והפועל גליל עליון בצעירותו לפני שעזב את ישראל ובזכות הדרכון השבדי שלו שיחק בליגה המקומית ובליגה הפינית. אחרי שעבר בליגה השנייה בספרד חזר לישראל בקיץ 2011 וחתם בהפועל תל אביב בליגה הלאומית. הוא שיחק במדים האדומים במשך ארבע שנים, לפני שעזב למכבי אשדוד/באר טוביה בקיץ 2015. אחרי עונה אחת בלבד בעיר הנמל עבר לעירוני נהריה ושיחק במדי הקבוצה הצפונית במשך שנתיים. בעונה החולפת רשם בנהריה 10.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק כולל 48 אחוזים מחוץ לקשת.

בסגל של שרון דרוקר נמצאים נכון לעכשיו המתאזרח היהודי דיוויד כהן, שחתם שלשום בקבוצה, המתאזרח פרדריק בורדיון שממשיך לעונה נוספת והסנטר דמטריוס טרידוול, שגם הוא שיחק בקבוצה בעונה שעברה.

שחקן נוסף שקיבל הצעה מהפועל אילת הוא אבי בן שימול, שסיים את חוזהו בראשון לציון. את בן שימול הביא לעיר היין שרון דרוקר, מאמנה של אילת, ובין השניים קשר טוב מאוד. השחקן נפגש עם אנשי ראשון לציון בשבוע שעבר וכן עם מאמנה של הפועל חולון דן שמיר, אך נראה כי ההצעה שמגיעה מהעיר הדרומית עשויה להעבירו בפעם השנייה בקריירה לאילת.

עוד בנושא:

הלחץ של עודד קטש עבד: תמיר בלאט סיכם בהפועל ירושלים
הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully