וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: עמית שמחון חתם לשנתיים

4.7.2018 / 6:30

הפורוורד (28, 1.96) שהצטיין העונה בהפועל אילת עובר לקבוצה הסגולה בהחתמה הגדולה הראשונה שלה הקיץ. דן שמיר: "הוא ביסס את עצמו כאחד השחקנים הישראלים הטובים בליגה"

ברני ארדוב

הפועל חולון הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הפורוורד עמית שמחון שהצטיין בעונה שעברה במדי הפועל אילת לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. שמחון היה אחת המטרות הבולטות של קבוצות רבות בליגת העל, אך בחולון, שתשחק גם בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, הצליחו לשים עליו את ידיהם, במה שמהווה הצהרת כוונות רצינית לקראת העונה הבאה. שמחון עמד במוקד של סדרת הפלייאוף בין אילת לחולון בחודש שעבר לאחר ששחקן חולון ג'ורדן המילטון ירק עליו, והקהל החולוני הגיב בשלושה משחקים בהם קילל את הפורוורד.

"אני מאד שמח הן בשביל המועדון והן באופן אישי לחזור לשתף פעולה עם אחד השחקנים האהובים עלי", אמר מאמן הקבוצה דן שמיר בהודעה מטעם הקבוצה, "בשנים האחרונות עמית ביסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה, ואני בטוח שהוא יעזור להפועל חולון להמשיך בהתקדמות בליגה הישראלית ובליגת האלופות". יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד על החתמתו של עמית, השחקן הישראלי הטוב בליגה, מה שמלמד על המגמה שלנו כמועדון להמשיך להתבסס בצמרת הכדורסל הישראלי ולהמשיך לתקוע יתד באירופה".

שמחון (28, 1.96) הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ועירוני רמת גן שעלה לבוגרים של רמת גן בעונת 2007/8. הוא פרץ במדי מכבי הוד השרון בלאומית כשנבחר לשחקן הצעיר של העונה ומלך הסלים. בקיץ 2010 חתם בהפועל ירושלים אך הושאל במהלך העונה לברק נתניה ובעונה לאחר מכן באליצור אשקלון שם החל להראות מהכישרון שלו. הוא המשך במסע בליגת העל כשעבר בגלבוע/גליל לפני שהגיע להפועל אילת בעונת 2014/15 והגיע עם הקבוצה לגמר הפלייאוף. אחרי שנתיים באילת עבר למכבי חיפה, היה מהישראלים הטובים בליגה, הוזמן לסגל הנבחרת, אך לאחר עונה אחת חזר להפועל אילת ורשם העונה במדי הקבוצה הדרומית 14.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק.

מלבד שמחון חתם הקיץ בחולון רועי הובר שמצטרף לגיא פניני, טי ג'יי קליין ושלומי הרוש שמחזיקים בחוזה בקבוצה הסגולה לעונה נוספת ולשחקן הצעיר גיא פלאטין שחזר לקבוצה מקבוצת הנוער של הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בני הרצליה: ג'ף אדריאן חתם על חוזה חדש
טל בורשטיין: "נבנתה במכבי תל אביב קבוצה חדשה לגמרי, ברמה חסרת תקדים. לרוב זה לא מתחבר"

שחקן הפועל חולון עמית שמחון. אתר רשמי
משתדרג. שמחון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully