וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס מונה למאמן באמברג, ז'ופרה לוברן חתם בפנרבחצ'ה

המאמן הלטבי חתם אצל הגרמנים: "אני מאמן מודרני". הסנטר הצרפתי (26, 2.11) דחה הצעות מצסק"א מוסקבה וברצלונה כדי לחבור ליאן וסלי בקו הקדמי האימתני החדש של פינליסטית היורוליג

ז'ופרה לוברן, סן אנטוניו ספרס. AP
חוזר לאירופה אחרי ארבע שנים ב-NBA. לוברן/AP

החתמה ראשונה לפנרבחצ'ה בקיץ. פינליסטית היורוליג סיכמה אמש (שישי) עם הסנטר הצרפתי ז'ופרה לוברן (26, 2.11) ותצרף אותו רשמית כשיהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי, כך על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN. עבור פנר מדובר בניצחון גדול. לוברן שקל לאחרונה להשתחרר מחוזהו בסן אנטוניו ולחפש קבוצה חדשה באירופה, ומיד אריות היבשת עטו עליו. צסק"א מוסקבה וברצלונה הגישו עליו הצעות נוספות אולם הוא העדיף את פנר, במהלך שמוכיח שעוצמתה הכלכלית של הקבוצה הטורקית לא נפגעה למרות עזיבת הספונסר הראשי "דואוש".

לוברן, שהגיע ל-NBA בעונת 2014/15 ורשם עונות לא רעות בדנבר, המשיך משם לאוקלהומה סיטי, שיקגו ובעונה החולפת לסן אנטוניו, אולם התקשה למצוא דקות משחק אצל גרג פופוביץ' ולכן החליט לחזור ליבשת הישנה. בסך הכל הוא שיחק 212 משחקים ב-NBA - עונה רגילה או פלייאוף - והעמיד ממוצעים של 5.6 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. בפנר הוא ישלים קו קדמי מאיים ומאסיבי לצד יאן וסלי, שבוודאי יעשה צרות לרבות מקבוצות היורוליג בעונה הבאה.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
סימן שני שחקנים מסרביה. בלאט/GettyImages

עוד חדשות כדורסל אירופי

* דיוויד בלאט גיבש תוכנית לחיזוק הסגל של אולימפיאקוס. על פי דיווח ב"יורוהופס", אחת ממטרות החיזוק העיקריות של המאמן הנכנס הוא הרכז נייג'ל וויליאמס-גוס, שכיכב בעונה החולפת במדי פרטיזן בלגרד והצעיד אותה לזכייה בגביע המקומי. בלאט מעוניין להחתים שחקן נוסף מסרביה - הפעם מהכוכב האדום - מתיאס לסור הצרפתי. מי שלא יהיה חלק מהסגל הוא ג'אמל מקלין אחרי שאולימפיאקוס החליטה לא לחדש את חוזהו.

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר איינארס בגאצקיס מונה למאמן באמברג. הלטבי בן ה-51 אמר: "אני מרוצה מאוד לקבל עליי את האתגר הזה. היו לי שיחות נעימות מאוד עם האנשים בבאמברג ומיד היה לי ברור שכאן אני רוצה לעבוד. ברור שזה רגע לא פשוט כיוון שבאמברג איבדה את האליפות אחרי עונות מצוינות. כדי להחזיר אותה להיות חלון הראווה של הליגה הגרמנית צריך לעבוד קשה מאוד מהיום הראשון. אני מאמן מודרני, שמאמין בכדורסל מהיר, אגרסיבי, אך למרות זאת גם חכם. אני אוהב את השילוב בין הסגנון האירופי לאלמנטים האמריקאים".

* ברצלונה שחררה רשמית שלושה שחקנים: פטרי קופונן, סשה וזנקוב ומוסא דיאנה.

* מילאנו האריכה את חוזהו של הגארד הלטבי דאיריס ברטאנס בעונה נוספת.

עדכון ראשון: 9:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully