וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ליאור לוי חתם בהפועל ראשון לציון, סתיו שושן בנס ציונה

השחקן בן ה-30 הפך לרכש החמישי של ראשון לציון בקיץ ואיציק שולמייסטר האריך חוזה, בעוד העולה החדשה צירפה בהשאלה את שוער בית"ר ירושלים. דור כוכב ואורי צעדון חתמו בהפועל עפולה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפועל ראשון לציון ממשיכה לבנות את הקבוצה שלה לקראת עונת 2018/19, והיום (רביעי) הודיעה על חתימתו של המגן ליאור לוי. השחקן בן ה-30 מגיע מהפועל רמת גן ואחרי ששיחק לפני כן גם בהפועל כפר סבא, הפועל רעננה, הפועל עכו, הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה, איתה זכה באליפות ההיסטורית ב-2011/12.

פרט לכך, המגן השמאלי איציק שולמייסטר (20) האריך חוזה לעונה נוספת אחרי שהגיע לראשון לציון בינואר מהפועל תל אביב. הוא מצטרף לקפטן אלירן סיימון שהאריך את חוזהו אמש. הקבוצה של ניר ברקוביץ' צירפה עד כה את השוער רועי פוקס, הבלמים אורי פסו ובן אלגרבלי והקשר אבירם ברוכיאן.

גם השכנה סקציה נס ציונה ממשיכה לחדש את פניה וצירפה את השוער סתיו שושן בן ה-23, המגיע בהשאלה לעונה אחת מבית"ר ירושלים. העולה החדשה האריכה את חוזהו של עמית שמש, אחד ממצטייני עונת העלייה, וכעת יוצרת תחרות על עמדת השוער הראשון.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אדריאן רוצ'ט חתם בהפועל עפולה
לני אהרון חתם בהפועל כפר סבא, ינון אליהו חזר להפועל קטמון
טל מכלוף הצטרף להפועל כפר סבא, מוטי מלכה חתם ברמת השרון

שחקן הפועל כפר סבא ליאור לוי. סוכנות ג'יני
מצטרף לברקוביצ'ים. ליאור לוי/סוכנות ג'יני

אחרי שהחתימה במוצאי שבת את אדריאן רוצ'ט, הפועל עפולה צירפה שני שחקנים נוספים לקראת עונת 2018/19 בליגה הלאומית, בדמותם של דור כוכב ואורי צעדון. שני בוגרי מחלקת הנוער של מכבי חיפה יגיעו לאימון הפתיחה של הקבוצה, שייערך ביום שלישי ב-17:00.

כוכב בן ה-25 חוזר לקדנציה שלישית בעפולה, שהייתה הקבוצה הראשונה שלו אחרי שסיים גיל נוער במכבי חיפה ובה שיחק גם בחציה השני של עונת 2016/17. את העונה החולפת העביר הקשר ההתקפי בהפועל ניר רמת השרון, במדיה כבש שער אחד בליגה ועוד אחד בגביע. לפני כן שיחק כוכב גם בעירוני נשר, הפועל פתח תקוה והפועל עכו.

צעדון בן ה-24, מגן שהוסט לעמדת הקשר השמאלי, כבש בעונה החולפת שישה שערים במדי עירוני טבריה מליגה א', כולל שלושה בדרך שעשתה הקבוצה עד למשחקי הפלייאוף על הכרטיס ללאומית, אותו הפסידה בסופו של דבר להפועל כפר סבא. לפני השנתיים בטבריה, שיחק צעדון גם בכרמיאל צפת ובית"ר נהריה מליגה א', כך שזו תהיה העונה הראשונה שלו בלאומית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דור כוכב שחקן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
שוב בעפולה. דור כוכב/קובי אליהו

* העולה החדשה הפועל איכסל החתימה את המגן מוחמד הינדי, ששיחק בעונה האחרונה במכבי הרצליה ולפני כן בהפועל עפולה.

* בני לוד צירפה את המגן גיא גומברג, שחתם לעונה אחת אחרי ששיחק בהפועל מרמורק. זו תהיה התחנה העשירית בקריירה של גומברג בן ה-27, שהספיק לעבור גם בהפועל תל אביב.

* הפועל רמת גן ממשיכה לאייש את החלק האחורי שלה, ואחרי החתמת הבלמים ברניסלב יובאנוביץ' וישראל ראש, צירפה גם את רז נחמיאס, שיכול לשחק כמגן שמאלי וכקשר אחורי. השחקן בן ה-22, שסייע להפועל תל אביב לחזור לליגת העל, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

(עדכון ראשון: 10:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully