וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד מפתיע ב-NBA: מרצ'ין גורטאט עבר לקליפרס תמורת אוסטין ריברס

הקליפרס לקראת מתיחת פנים: דוק ריברס ייפרד מבנו, הסנטר הפולני ככל הנראה יחליף את דיאנדרה ג'ורדן שצפוי לעבור בטרייד. דיווח: הקבוצות היחידות שלברון לוקח ברצינות הן הקאבס והלייקרס

מרצ'ין גורטאט, וושינגטון וויזארדס, מול דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
אחד מגיע, אחד יעזוב? גורטאט עם דיאנדרה ג'ורדן/AP

טרייד מפתיע ב-NBA: וושינגטון העבירה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הסנטר מרצ'ין גורטאט לקליפרס, שנתנו בתמורה את אוסטין ריברס ובכך הביאו לסיום את התקופה המשותפת של אוסטין ודוק ריברס - האב והבן הראשונים שמשתפים פעולה כשחקן וכמאמן ב-NBA. ריברס היה מועמד לטרייד מספר פעמים בשנים האחרונות, אבל בסופו של דבר השלים שלוש עונות ב-LA.

לעומתו, גורטאט הפך מועמד לעבור בטרייד רק לאחרונה. בשבוע שעבר ציין למרבה ההפתעה ש"לדעתי, יש 99.9 אחוז שיעבירו אותי בטרייד", ולפתע הוא מצא את עצמו בקליפרס, קבוצה שכבר מחזיקה בסגל סנטר בכיר בדמותו של דיאנדרה ג'ורדן. אולם כעת מתברר שג'ורדן עלול לעזוב בעצמו. אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPM ציין שימיו של ג'ורדן בקליפרס ספורים וש"הצדדים עובדים כדי למצוא לו טרייד, ככל הנראה לפני הטרייד דדליין בפברואר"?

* בריאן ווינדהורסט מ-ESPN מציין ש"ממה שאני מבין, וזאת הערכה ראשונית, שתי האופציות שנותרו פתוחות עבור לברון הן מעבר ללייקרס או הישארות בקליבלנד. יוסטון ופילדלפיה כבר מחוץ למירוץ". הדברים של ווינדהורסט קיבלו חיזוק מכתב נוסף של הרשת, דייב מקמנימן, שציין בפודקאסט The Basketball Analogy ש"ג'יימס רואה את האפשרויות שעומדות בפניו, וגם הוא מבין שהלייקרס זאת האופציה היחידה מלבד קליבלנד. הוא לא בהכרח רוצה לזכות באליפות בשנה הראשונה ולא בהכרח רוצה שיצטרפו אליו כוכבים ללייקרס כבר בקיץ הקרוב. היעד שלו הוא לזכות באליפות בעוד שנתיים".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
לא רוצה בהכרח לזכות באליפות כבר העונה. לברון עם לונזו בול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully