וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת ריטה אורה ביטלה את הופעתה בישראל

26.6.2018 / 19:39

הזמרת והשחקנית היתה אמורה להופיע לצד הזמר והמוזיקאי האמריקאי ג'ייסון דרולו בפסטיבל הפופ "WOW" שיתקיים ב-1 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. מההפקה נמסר שהסיבה לביטול היא רפואית

ריטה אורה. באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן,
ריטה אורה/באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן

לרשימת הביטולים של ההופעות הבינלאומיות השנה, שכוללת בין השאר את לורד, ראג אנד בון וז'ילברטו ז'יל, נוספה גם הזמרת והשחקנית הבריטית, ריטה אורה. הסיבה לביטול, על פי ההפקה הישראלית, היא רפואית. אורה היתה אמורה להופיע לצד הזמר והמוזיקאי האמריקאי ג'ייסון דרולו בפסטיבל הפופ "'WOW" שיתקיים ב-1 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון.

מההפקה נמסר: "מסיבות רפואיות ריטה אורה ביטלה את הגעתה לישראל. על כך נמסר במייל למפיקי המופע בישראל, בלוסטון גרופ לייב ניישן. בימים הקרובים תפרסם ההפקה את רשימת האמנים שיופיעו לצידו של ג'ייסון דרולו בפסטיבל".

אורה בת ה-27 הוציאה בשנת 2012 את אלבום הבכורה שלה, הנושא את שמה. היא חתומה, בין השאר, על להיטים כמו "Black Widow" עם איגי אזליה, שחצה את חצי מיליארד הצפיות ביוטיוב, "Body On Me" עם כריס בראון ו-"I Will Never Let You Down". היא שיתפה פעולה גם עם דרייק, ג'יי זי, קניה ווסט, וויל איי אם ואביצ'י. בשנת 2015 הפכה לשופטת בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" בגרסתה הבריטית.

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה אורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully