וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את מכבי תל אביב: איתי שגב סגר את תנאיו במכבי ראשון לציון

24.6.2018 / 23:25

סנטר מכבי תל אביב הגיע להבנות עם הקבוצה מעיר היין על חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לעונה נוספת בה יוכל לצאת לאירופה. ראשי הכתומים ייפגשו עם הגארד אבי בן שימול שעשוי להישאר

מכבי ראשון לציון בדרך לרכש ראשון משמעותי לקראת העונה הבאה. הכתומים הגיעו הערב (ראשון) להבנות עם הסנטר של מכבי תל אביב בשנים האחרונות איתי שגב על חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לעונה נוספת, כשהשחקן יוכל לעזוב את הכתומים לאירופה, כך אישרו בסביבתו של השחקן. על מועמדותו של שגב לראשון לציון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני כשלושה שבועות. העסקה צפויה להסגר במהלך הלילה סופית ושגב יהיה השחקן הראשון שחתום בראשון לציון לקראת העונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב חוגג. ברני ארדוב
עוזב את מכבי תל אביב. איתי שגב/ברני ארדוב

שגב (23, 2.04) הגיע למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16 וחצי, וחתם על חוזה ארוך טווח. אחרי שלא הרבה לשחק הושאל בקיץ 2013 להפועל חולון, ועונה לאחר מכן הושאל להפועל גלבוע/גליל, כשהוא רושם 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה חזר למכבי תל אביב ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש שנים, כשבשנתו הראשונה נבחר לשחקן המשתפר של העונה. בקיץ האחרון מונה לקפטן הצהובים, אך אחרי שלא קיבל מספיק דקות משחק ביקש לעזוב, נענה בשלילה, ותפקיד הקפטן נלקח ממנו.

צביקה שרף מעוניין לערוך שינוי משמעותי בסגל של ראשון לציון, כשנראה כעת שהשחקן היחיד שיש אפשרות שימשיך לעונה הבאה הוא הגארד אבי בן שימול, שצפוי להפגש עם ראשי הכתומים מחר. כל שאר שחקני הקבוצה צפויים לעזוב, על אף שנערכה פגישה עם הקפטן ניצן חנוכי במהלך השבוע שעבר. שחקנים נוספים שנחשבים מועמדים לחיזוק הכתומים הם עמית שמחון, גולן גוט ואדם אריאל. בעיר היין מחכים לאישור דירקטוריון מנהלת ליגת העל כדי לחזור ולשחק באירופה, על אף העובדה שסיימו את העונה שעברה במקום ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully