וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב ישחק בליגת הקיץ במדי מינסוטה

24.6.2018 / 7:49

הפורוורד הישראלי (23, 1.96) ינסה להוכיח את יכולתו במדי הטימברוולבס אחרי עונה טובה במדי פלורידה. יהיה הישראלי השני בלאס וגאס לצד שון דאוסון שישחק במדי ברוקלין נטס

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
בדרך ל-NBA? איגור קולשוב/AP

הפורוורד הישראלי איגור קולשוב ישחק בחודש הבא במדי מינסוטה טימברוולבס בליגת הקיץ בלאס וגאס, כך פרסם השחקן הלילה (בין שבת לראשון) בחשבון האינסטגרם שלו. עבור קולשוב, שערך בחודש האחרון מספר אימונים עם קבוצות NBA כדי לנסות ולהתקבל לדראפט, מדובר בהזדמנות הראשונה האמיתית להוכיח את יכולתו ברמה הגבוהה של הכדורסל העולמי, לאחר שסיים את קריירת המכללות שלו בחודש מרץ האחרון. הפורוורד יהיה השחקן הישראלי השני שמשחק הקיץ בליגת הקיץ בוגאס לצידו של שון דאוסון, שישחק בפעם השנייה בליגה זו, במדי ברוקלין נטס.

קולשוב (23, 1.96) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון והאקדמיה של איגוד הכדורסל בוינגייט לפני שיצא לארצות הברית לשחק בתיכונים. בקיץ 2013 החל את לימודיו באריזונה סטייט, אך לאחר שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות החליט לעבור לרייס, ואחרי שנה בה ישב בחוץ הפך לאחד השחקנים המובילים במכללה ואף נבחר בשנת 2017 לחמישיית הקונפרנס שלו כשהוא רושם 18.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר החליט לוותר על הזדמנות לעבור לכדורסל מקצועני ונשאר שנה נוספת במכללות במדי פלורידה הגדולה בה הרשים עם 13.7 נקודות (39.8 אחוז מחוץ לקשת) ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

אחת הסוגיות סביב הקריירה המקצוענית של קולשוב נוגעת לשירותו בצבא. השחקן החזיק במשך מספר שנים במעמד של ספורטאי עילוי, מה שמחייב אותו לשרת שנה אחת לפחות בצה"ל, אך השחקן וסוכניו מנסים לדחות את השירות כמה שניתן על מנת שיוכל לבחור בין אפשרויות של משחק בחו"ל ולאו דווקא יחזור בעונה הבאה לישראל.

עוד בנושא
נחי אינדיק יעמוד בראש הפועל אילת, מוטי אמסלם נאלץ לעזוב
איגוד הכדורסל הודיע: אלכס טיוס שוחרר מסגל נבחרת ישראל למוקדמות
דיווח: שרונאס יאסקיביצ'יוס החליט להישאר בז'לגיריס עונה נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully