וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ABC תשדר ספין-אוף של "רוזאן" - בלי כוכבת הסדרה

22.6.2018 / 15:52

לאחר שרוזאן בר הסכימה לוותר על התמלוגים העתידיים, אישרה ABC סופית הפקת גלגול מחודש של הסדרה שלה - בלעדיה. "מאחלת את המיטב לכל המעורבים", מסרה בתגובה הקומיקאית השנויה במחלוקת

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כשלושה שבועות לאחר ביטולה של "רוזאן" בעקבות סערת הציוץ הגזעני של הרוח החיה מאחוריה, נמצא סוף כל סוף המתווה שיאפשר גלגול מחדש של הסדרה - והפעם בלי הכוכבת השנויה במחלוקת. רשת ABC הודיעה היום (שישי שעון ישראל) רשמית כי התחילה לעבוד על ספין-אוף של הלהיט הטלוויזיוני, בהשתתפות כל אנשי הצוות וכל הדמויות המרכזיות שלו, מלבד כמובן אם המשפחה.

בארצות הברית, הסדרה תשמור על משבצת השידור של קודמתה, כלומר שלישי בערב, אך מעבר לכך לא ברור באיזה תאריך בדיוק יתחילו שידוריה, וגם שם רשמי אין לה. כרגע, השם הזמני הוא פשוט "The Connors", כשמה של המשפחה העומדת במרכזה, כמובן.

לפי ההערכות, הספין-אוף הזה יעלה במהלך הסתיו, והוא יעמיד במרכזו את דרלין, בתה של רוזאן, שממילא נחשבה לאחת הדמויות המוצלחות בסדרה.

רוזאן. yes,
איך יסבירו את היעלמותה? מתוך "רוזאן"/yes

המכשול העיקרי בפני הגלגול המחודש הזה, היה הדרישה של ABC כי רוזאן בר לא תראה ממנו ולו אגורה, אפילו שהיא זכאית מבחינה חוקית לתמלוגים. בסופו של דבר, זה התאפשר כיוון שהקומיקאית החליטה לוותר על זכויותה. זאת, לדבריה - "כדי להציל את הפרנסה של מאתיים אנשי צוות אהובים". הבדרנית השנויה במחלוקת גם שלחה את מיטב האיחולים לכל מי שמעורבים בספין-אוף.

כעת, נותרה שאלה גדולה אחת: כיצד יסביר הפרק הראשון את היעלמותה של אם המשפחה, ובאיזו מידה זה ייעשה באופן קומי, למרות רגישות העניין? נמשיך לחכות להתפתחויות החדשות בסאגה הטראגית הזו.

עוד באותו נושא

רשת ABC מבטלת את "רוזאן" עקב ציוץ גזעני של רוזאן בר

לכתבה המלאה
רוזאן. yes,
תקח את המושכות. דרלין, בגילומה של שרה גילברט, ב"רוזאן"/yes
רוזאן. yes,
החיים בלעדיה. מתוך "רוזאן"/yes
רוזאן בר. GettyImages
הקרבה אצילית. רוזאן בר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully