וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבילה אנו עפים: נינט טייב תחמם את אלאניס מוריסט בישראל

22.6.2018 / 6:12

נינט נבחרה לפתוח את הופעתה של המוזיקאית האגדית שתיערך ב-30 ביולי בלייב פארק ראשון לציון. נינט: "אני מתרגשת על הבחירה בי כמופע הפותח של מוריסט. זו בהחלט סיבה לחגיגה"

צילום ועריכה: דייב שחר

נינט טייב נבחרה לפתוח את הופעתה של אלאניס מוריסט ב- 30 ביולי בלייב פארק ראשון לציון. מוריסט נחשפה לעשייה המוסיקלית של נינט באמצעות חברת הניהול שלה המנהלת בין השאר גם את טייב. מוריסט תגיע להופעה אחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה שהחל לפני מספר חודשים בארצות הברית ויעבור לאירופה בסוף חודש יוני. ההופעה תכלול את להיטיה הגדולים של המוזיקאית שזכתה ב-7 פרסי גראמי, 3 פרסי בילבורד ומכרה עד היום מעל ל-75 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

נינט תגיע לישראל ממקום מושבה בלוס אנג'לס ותצא לסיבוב הופעות אקוסטי וחשמלי שיכלול גם הופעות נוספות מלבד החימום למוריסט. "אני מגיעה לארץ עם הלהקה שלי לסיבוב קצר של הופעות, אני מתרגשת במיוחד גם כי נבחרנו להיות המופע הפותח של אלאניס מוריסט וזו בהחלט סיבה לחגיגה".

באחרונה השתתפה נינט בסדרה "בשבילה גיבורים עפים" בתפקיד ראשי שעליו גרפה שבחים. "כמות האהבה שקיבלתי ועדיין מקבלת בעקבות הסדרה היא פשוט מטורפת". על הבאתה של מוריסט אמונהחברת ההפקה הישראלית בלוסטון - לייב ניישן בבעלות שי מור יוסף וגיא בסר.

seperator

תאריכי ההופעות של נינט בישראל

24 ביולי - זאפה כרם ברקן
26 ביולי - דארמה בר (מופע עמידה)
27 ביולי - זאפה תל אביב (אקוסטי)
31 ביולי - זאפה חיפה (חשמלי)

עוד באותו נושא

חוזרת אלינו: אלאניס מוריסט תופיע בישראל בקיץ הקרוב

לכתבה המלאה
נינט טייב עם כובע ומטפחת בפסטיבל הסדרות של קאן אפריל 2018. GettyImages
נינט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully