וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2019: עורך ובמאי ראשי ולוגו - צ'ק

19.6.2018 / 15:09

מיקום ואישור סופיים עוד אין - אבל בכאן מתחילים לאייש את משרות הפקת האירוויזיון: מנהל התכניות של ערוץ עשר יובל כהן מונה לעורך ובמאי ראשי של התחרות. בתוך כך, בתאגיד נפגשו היום בז'נבה עם ראשי ה-EBU וחשפו לראשונה את הלוגו של התחרות

לוגו אירוויזיון.
לוגו האירוויזיון

מיקום ואישור סופיים עוד אין - אבל בכאן מתחילים לאייש את משרות הפקת האירוויזיון, ואף חושפים היום את הלוגו שילווה את האירועים: יובל כהן מונה לעורך ובמאי ראשי של התחרות. כהן משמש בשנים האחרונות כמנהל התכניות והפיתוח בערוץ עשר, והוא האחראי על האדפטציה הישראלית של "The voice" (במאי ועורך ראשי), ערך במשך 3 עונות את "רוקדים עם כוכבים", "קדם אירוויזיון" ברשת ועוד מגוון שידורים חיים.

בנוסף שימש כהן בעבר כעורך ראשי של "רשת" במגוון הפקות וז'אנרים מתחום הדרמה, הבידור והריאלטי ושימש מספר שנים כעורך ראשי ב"גיל הפקות" שם גם ביים וערך את "בייבי בום".

כהן, שבקרוב יסיים את תפקידו הנוכחי כמנהל התוכניות ופיתוח תוכן בערוץ עשר ויחל את עבודתו בכאן מסר בתגובה: "אני ניגש בהתרגשות גדולה למשימה ומשוכנע שנוכל ליצור כאן אירוויזיון בלתי נשכח. אני מודה לבית שהיה לי בערוץ עשר ולהבעת האמון לה זכיתי בכאן".

יובל כהן.
יובל כהן

הנהלת כאן נפגשה עם ה-EBU בז'נבה

בתוך כך, צוות של כאן בראשות היו"ר גיל עומר והמנכ"ל, אלדד קובלנץ קיים היום סדרת פגישות עבודה עם ראשי ה-EBU, איגוד השידור האירופי בשוויץ, לקראת אירוח אירוויזיון 2019. בדיונים השתתפו נציגים מהפקת האירוע בפורטוגל השנה וממדינות שאירחו את האירוויזיון בעבר, ומומחים בהפקות אירועי מדיה גדולים מה-BBC, מאיטליה, שבדיה אמסטרדם ושוויץ. הנושאים שהוצגו בפגישות נגעו בהיבטי הפקה, לוחות זמנים, תקציב, רגולציה וחוקי האירוויזיון, ביטחון, לוגיסטיקה, שיווק, פרסום, חסויות, תקשורת ויח"צ .

במהלך השנה צפויות עוד כ-7 עד 10 פגישות עבודה בפורום זה ופגישות נוספות בדרגים מקצועיים. עומר הדגיש את עצמאותו של השידור הציבורי בישראל על פי חוק והבטיח כי כאן ינקוט בכל האמצעים כדי לקיים אירוויזיון ראוי ומכובד שיעמוד בכל הציפיות. קובלנץ הציג את פעילות כאן ואמר כי "כאן הוא גוף חדש וזכינו במתנת אירוח האירוויזיון בדיוק בסיום שנת ההרצה לקראת שנה מלאה בתכנים חדשים ופעילות דיגטלית הישגית ומרשימה".

מנהל קשרי חוץ מטעם כאן, טל ברנע, הציג את מבנה כאן, בדיגיטל, ברדיו ובטלוויזיה ואת תחילת היערכות התאגיד להפקת האירוע, כולל איסוף מידע על ערים אופציונליות לארח, לפני פרסום קול קורא לכלל הערים בישראל הרואות עצמן עומדות בתנאי האירוח ומעוניינות להציג מועמדות, כאשר, כבכול שנה ה-EBU מבקש להציג יותר מעיר אחת כאופציה.

ב-EBU הדגישו את התאום מול הרשויות בישראל בנושא ביטחון וקידום ישראל בעולם במטרה לעודד ביקור בישראל אך ללא התערבות בתכני ההפקה. בנושא תקציב הביטחון הודגש כי הצרכים ותעריפי הביטחון שונים ממדינה למדינה ומשנה לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully