וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוויזיון מגיע לנטפליקס: וויל פארל יכתוב ויככב בקומדיה על רקע התחרות הפופולרית

19.6.2018 / 10:50

הקומיקאי האמריקאי האהוב וויל פארל ("גבר גבר", "חדשות בהפרעה", "סאטרדיי נייט לייב") יוצר עבור נטפליקס סרט שעלילתו תתרחש באירוויזיון. פארל, שנשוי לשבדית, הפך למעריץ של התחרות מאז 1999, השנה שבה נערכה במקרה בישראל

וויל פארל. GettyImages
מעריץ אירוויזיון. וויל פארל/GettyImages

ארצות הברית לא מתחרה באירוויזיון, מטבע הדברים, אבל זה לא מה שימנע מהקומיקאי האמריקאי האהוב וויל פארל ("גבר גבר", "חדשות בהפרעה", "סאטרדיי נייט לייב") ליצור ולככב בסרט לנטפליקס, שעלילתו מתרחשת על רקע תחרות המוזיקה האירופאית הפופולרית. פארל, הנשוי לשבדית, הפך לאוהד של האירוויזיון מאז שרעייתו חשפה אותו לראשונה אל העולם המופלא הזה בשנת 1999, תחרות שבמקרה נערכה בישראל אחרי זכייתה של דנה אינטרנשיונל בשנה שלפני כן. מאז פארל צופה בתחרות באדיקות מדי שנה ואף נצפה בקהל באירוויזיון האחרון, שהתקיים בליסבון בחודש מאי ובו זכתה נטע ברזילי במקום הראשון.

זהו שיתוף הפעולה השני של וויל פארל עם נטפליקס. בחודש שעבר עלה בפלטפורמה של ענקית הסטרימינג הסרט "איביזה" שהפיק, בכיכובן של גיליאן ג'ייקובס ו-ונסה באייר (אף היא מ"סאטרדיי נייט לייב"). עם זאת, הקומדיה החדשה תהיה הסרט המקורי הראשון של פארל בנטפליקס כשחקן. את הסרט, שצפוי להגיע כנראה ב-2019 ועדיין לא זכה לשם - יכתוב פארל יחד עם אנדרו סטיל, עמו כבר עבד בעבר על הפארודיה "A Deadly Adoption" עבור רשת לייפטיים. כל זה טוב ויפה, אבל אנחנו דורשים הופעת אורח של נטע.

למרות הפופולריות של תחרות הזמר, כמעט ואין בנמצא סרטים שעסקו בה. בין המעטים שכן הופקו אפשר לציין שניים תוצרת הארץ: דרמת הטלוויזיה "הללויה", וכן סרט הקולנוע "בננות", של איתן פוקס וגל אוחובסקי. לפני שנתיים יצא הסרט הצרפתי "Souvenir", בו לא אחרת מאשר הדיווה הגדולה איזבל הופר גילמה זמרת שהשתתפה בעבר בתחרות, כך שנראה כי הנושא נהיה יותר ויותר פופולרי, מה שכמובן יהפוך עצום עוד יותר כשהסרט של נטפליקס יגיע אל 125 מיליוני המנויים שלה ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully