וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "לרונאלדו יש תחביב לזרוק עצמו על הדשא"

בלם ספרד וברצלונה עקץ את CR7 בעקבות הפנדל, כוכב פורטוגל היה מאושר: "זה שיא אישי בקריירה", היירו פרגן: "דברים מטורפים קורים כשאתה משחק מול השחקן הטוב בעולם". כל התגובות והמספרים

מחזור 1הסתיים15/06/2018
פורטוגל
  • רונאלדו (4, פנדל)
  • רונאלדו (44)
  • רונאלדו (88)
3:3
  • (24) קוסטה
  • (55) קוסטה
  • (58) פרננדס
ספרד

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

כריסטיאנו רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו וכריסטיאנו רונאלדו. זה כל (או רוב) מה שיש לומר אחרי ה-3:3 הטוב בין ספרד לפורטוגל הערב (שישי) במסגרת המחזור הראשון בבית ב' של מונדיאל 2018 ברוסיה. כוכב ריאל מדריד כבש שלושער: 4 מהנקודה הלבנה אחרי שספק הוכשל על ידי נאצ'ו, 44 אחרי טעות גדולה של דויד דה חאה ו-88 עם כדור חופשי מושלם. בין לבין דייגו קוסטה איזן פעמיים (24 ו-54) ונאצ'ו הצליח להשלים מהפך עם שער יפה בדקה ה-58. בית ב' נפתח עם משחק נהדר בין שתי הגדולות בו ועם נבחרת איראן שנועלת את המחזור הראשון במקום הראשון אחרי 0:1 מזליסטי מול מרוקו במשחק המוקדם.

עוד בנושא:
פורטוגל וספרד נפרדו ב-3:3, איראן ראשונה בבית ב'

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
השלושער ה-51 בקריירה שלו. רונאלדו/GettyImages
שחקן נבחרת ספרד דייגו קוסטה חוגג. רויטרס
דייגו קוסטה הספיק לחגוג/רויטרס

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הרביעי בהיסטוריה שכובש בארבעה מונדיאל (2006, 2010, 2014, 2018). הוא גם השלישי שכובש שלושער במונדיאל עבור פורטוגל אחרי אוסביו ופאולטה.

* בעידן לופטגי, נבחרת ספרד ספגה שלושה שערים מכל הנבחרות ביחד. בעידן היירו, הספיק משחק רשמי אחד בלבד כדי לספוג שלושה מכריסטיאנו רונאלדו.

* רונאלדו נזקק ל-1,112 דקות (13 משחקים) כדי לכבוש שלושה שערי מונדיאל ב-2006 עד 2014, ב-2018 הוא השיג שלושה אחרי 88 דקות.

* רונאלדו הוא גם השחקן הראשון שמשחק בליגה הספרדית וכובש צמד או יותר נגד ספרד במונדיאל.

* הקפטן של אלופת אירופה הוא גם הפורטוגלי הראשון שכובש צמד במחצית הראשונה מאז שאוסביו עשה זאת במונדיאל 1966 נגד צפון קוריאה.

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שכובש בשמונה טורנירים גדולים רצופים: כל טורנירי היורו והמונדיאל מ-2004 ועד היום.

* נאצ'ו הוא הספרדי הראשון שכובש במונדיאל שער מחוץ לרחבה מאז שמאמנו, פרננדו היירו, עשה זאת ב-1998 נגד ניגריה.

* דייגו קוסטה הוא השחקן החמישי בהיסטוריה שכובש צמד נגד פורטוגל בגביע העולם.

* מדובר במשחק הראשון בהיסטוריה בו שני שחקנים של ריאל מדריד כבשו עבור שתי נבחרות שונות במונדיאל (נאצ'ו ורונאלדו).

* כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון שכובש שלושער נגד ספרד מאז דייויד הילי הצפון אירי שעשה זאת במוקדמות היורו בשנת 2006.

* שער ראשון של רונאלדו בכדור חופשי בטורניר גמר. הוא היה צריך 45 ניסיונות כדי להשיג את הראשון.

* שלושער 51 בקריירה לרונאלדו, שגם היה השלושער ה-51 בתולדות המונדיאלים.

מאמן נבחרת ספרד פרננדו היירו. רויטרס
גם הוא מבין ששיחק מול הנבחרת שלו שחקן ענק. היירו/רויטרס

מאמן ספרד פרננדו היירו אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אנחנו גאים מאוד בשחקנים ובגישה שלהם למשחק. הצלחנו לחזור פעמיים למשחק, להשוות פעמיים ואנחנו מרגישים שיש המון גאווה ומחויבות אצל השחקנים, יש לנו סגל בוגר מאוד. הקבוצה יודעת מה היא רוצה מעצמה כי השחקנים האלה שיחקו ביחד הרבה בשנתיים האחרונות". בלם העבר התייחס לטעות הגדולה של דויד דה חאה בשער השני ואמר: "אנחנו יודעים שלשחקנים יש ימים טובים וימים לא טובים, אבל אנחנו משפחה, כולנו ביחד. אנחנו לא מפקירים אף פצוע בשטח".

היירו נשאל האם חלק מהרעיונות והמחשבות של ג'ולן לופטגי נשארו גם אחרי לכתו ואמר: "הרבה מהצוות של לופטגי עדיין פה והייתה תכנית למשחק הפתיחה, לא רצינו לשנות שום דבר בצורה קיצונית. כשאתה משחק נגד שחקן כמו כריסטיאנו רונאלדו, שהוא הטוב ביותר בעולם, דברים כאלה יכולים לקרות. יש לי מערכת יחסים טובה עם כריסטיאנו רונאלדו, הוא בחור נהדר אבל לא הייתי מחליף אותו באף שחקן מהסגל שלי בספרד".

מי שפחות פרגן לכריסטיאנו רונאלדו היה ג'רארד פיקה, בלם נבחרת ספרד ו"חברו" של הפורטוגלי שרגיל לפגוש את הכוכב בקלאסיקו בספרד. פיקה לא שכח ל-CR7 את סחיטת הפנדל ואמר: "לרונאלדו יש תחביב לזרוק את עצמו על הדשא. לראות את עצמך בפיגור אחרי שתי דקות זה קשה מאוד. היו לנו יותר הזדמנויות והבקענו שלושה שערים".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס אמר: "אני חושב שזה משחק רגשי מאוד, משחק איכותי. ברגעים מסוימים ספרד הייתה טובה יותר וברגעים אחרים אנחנו היינו עדיפים. בסף הכול התוצאה הוגנת. יש לנו הרבה מה לתקן, במיוחד ברגעים בהם אנחנו לא מחזיקים בכדור. אם אנחנו לא מחזיקים בכדור ורק רצים אחריו, קשה לשחק". מאמן פורטוגל התייחס למשחק של רונאלדו ואמר: "יש לו עוצמה מנטאלית מדהימה, זה מה שהופך אותו לאחד הטובים בעולם. גם כשהיינו בפיגור 3:2, הוא היה זה שהרים את השחקנים עם אמונה מוחלטת. הוא משחק בקבוצה נהדרת ותמיד מגיע למשחקי גמר, אז זה נותן לו פרספקטיבה שונה".

כוכב הערב כריסטיאנו רונאלדו אמר: "אני שמח מאוד, זה שיא אישי בקריירה, עוד אחד בקריירה שלי והדבר הכי חשוב הוא להדגיש את מה שהנבחרת עשתה. שיחקנו נגד אחת הפייבוריטיות לזכייה בגביע העולם, הובלנו פעמיים ובסופו של דבר המשחק נגמר בתיקו ואני חושב שזו הייתה תוצאה הוגנת. המשחק עמד להסתיים ואז הצלחנו להשוות אז אנחנו מאושרים. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא, הוא הולך להיות קשה, אבל המטרה שלנו היא לנצח ולעלות משלב הבתים. אנחנו יודעים שזו משימה קשה, אבל נחשוב ממשחק למשחק. אנחנו לא הפייבוריטים, אבל נעשה את כל מה שאנחנו יכולים. הנבחרת משחקת טוב מאוד ואנחנו הולכים להצליח בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully