וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר לגרסה המחודשת של "דמבו הפיל המעופף"

13.6.2018 / 10:06

טים ברטון עיבד את קלאסיקת האנימציה של דיסני לסרט עם שחקנים בשר ודם, בהם קולין פארל, מייקל קיטון ואווה גרין. צפו בטריילר הראשון והמתורגם לעברית

צילום מסך

בתחילת שנות הארבעים יצא לאקרנים "דמבו הפיל המעופף", אחד מסרטי האנימציה הכי יפים, הזויים, מיוחדיים ופולחניים של דיסני. בשלהי מרץ 2019, כחלק מן המגמה של האולפן להפיק עיבודים עם שחקנים בשר ודם לקלאסיקות המצוירות שלהם, יעלה לאקרנים העיבוד של טים ברטון לסיפורו של הפילון, והפעם בכיכובם של אווה גרין, קולין פארל, דני דה ויטו ומייקל קיטון. לקראת זאת, הנה הטריילר הראשון שלו.

טים ברטון נחשב בזמנו אחד הקולנוענים היצירתיים והמוערכים בעולם, הודות בין השאר לסרטים כמו "המספריים של אדוארד". בשנים האחרונות, גם אם הוא עדיין מספק שוברי קופות כמו "אליס בארץ הפלאות", חלה צניחה בהערכה כלפיו. מעניין יהיה לראות האם "דמבו הפיל המעופף" יהיה הפרויקט השאפתני שיאפשר לו לנסוק חזרה.

נוסף ל"דמבו הפיל המעופף" שבדרך ול"ספר הג'ונגל" שכבר שבר קופות, דיסני עמלים גם על עיבודים עם שחקנים בשר ודם ל"אלאדין" ול"מלך האריות" ובהמשך גם לקלאסיקות אנימציה נוספות. יהיו ודאי מי שימחו על מה שהם רואים כחילול אוצרות הילדות שלהם, אבל סביר להניח שכל הסרטים הללו יוכיחו את עצמם כלכלית.

דמבו הפיל המעופף. פורום פילם,
כן, זה קורה. הפוסטר הראשון של "דמבו הפיל המעופף"/פורום פילם
טים ברטון. רויטרס
יעמוד באתגר? טים ברטון/רויטרס
מתוך הסרט דמבו.
הקלאסיקה המקורית. מתוך "דמבו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully