וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הממכר: ילדה בת 9 נכנסה לגמילה בעקבות התמכרות לפורטנייט

12.6.2018 / 9:50

לא תאמינו: ילדה בת 9 בבריטניה סבלה מהתמכרות קשה למשחק המצליח פורטנייט. כתוצאה מההתמכרות, נשלחה הילדה לגמילה. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר בתקופה האחרונה

התמכרות למשחקים זו תופעה שכל גיימר מתחיל, חובב או מקצועי חווה בעברו או סובל ממנה. המשחקים נגישים כיום מכל מקום, בסמארטפון, בקונסולות המשחקים ובמחשב והפיתוי הוא גדול. לצד המשחקים, שירותי סטרימינג כמו Twitch ויוטיוב הפכו לפופולריים במיוחד בקרב קהילת הגיימרים ומכורים רבים לוקחים הפסקה מהמשחקים ופשוט - צופים בסרטונים הקשורים למשחק ביוטיוב. ילדים רבים מתמכרים למשחקים, אבל המקרה הקיצוני של הילדה בת ה-9 ישאיר אתכם בהלם.

משחק פורטנייט. צילום מסך
המשחק "פורטנייט" צבר פופולריות רבה וכיום בעל 40 מיליון שחקנים פעילים מדי חודש/צילום מסך

על המשחק Fortnite כנראה ששמעתם, אם הייתם מחוברים לאינטרנט בחודשים האחרונים. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר של התקופה האחרונה. המשחק תחילה כלל לא היה פופולרי, אך ברגע שהוסיפה מפתחת המשחק את מצב "באטל רויאל", המשחק הפך במהרה לאחד מהמשחקים הפופולריים וגם הרווחים ביותר שיש. חברות רבות כמו EA המפתחת בין היתר את FIFA, הודיעה כי ישלבו את המצב "באטל רויאל" המצליח בתוך המשחקים החדשים. אותה ילדה בת ה-9 התמכרה למשחק כל כך, שהעדיפה לעשות את צרכיה על עצמה מאשר לעזוב את המשחק לכמה שניות ולהתפנות בשירותים. אתר The Mirror דיווח כי ההורים קנו לה קונסולת משחקים חדשה בינואר, ותוך זמן קצר גם המורה בבית הספר שמה לב שמשהו לא בסדר ושאלה את ההורים. כשההורים שאלו את המורה מדוע היא מתעניינת, המורה ענתה כי היא נרדמה פעמיים במהלך השיעור וציוניה החלו לרדת באופן משמעותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד ההורים החלו לראות חיובים מוזרים בכרטיס האשראי שלהם - 67 דולרים שכבר הפכו לחלק משגרת החשבון החודשי. כשהתעמתו עם בתם, היא הודתה שאלו חיובים מ-Fortnite. אומנם מדובר במשחק חינמי, אך המשחק מאפשר רכישה של תוספות לשחקן כמו לבוש מיוחד. ההורים מיהרו להחרים את הקונסולה ואילו הילדה השיבה באלימות כלפי אביה. לאחר שהקונסולה הוחרמה, ההורים והילדה הגיעו לפשרה והקציבו לה מדי יום זמן לשחק בפורטנייט, אך מסתמן כי הילדה שיחקה בסתר בשעות הלילה. לאחר שהאבא מצא את הילדה יושבת על כרית ספוגה בצרכיה, החליט שהגיע הזמן לחפש עזרה מקצועית. כיום היא מטופלת באמצעות צוות של פסיכיאטרים כדי לעזור לה לשבור את ההתמכרות שלה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully