וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין קייסי מונה רשמית למאמן דטרויט וחתם על חוזה לחמש שנים

לאחר שפוטר מטורונטו ונבחר למאמן העונה, מצא קייסי בית חדש. הווריירס חולמים על אנתוני דייויס, דוראנט סיפר שישקול לפרוש עוד 5 שנים, קבוצות מנסות להיכנס לטופ 3 כדי לבחור בדונצ'יץ'

עריכת וידאו: מתן חדד

מספר שבועות לאחר שפוטר מטורונטו ומיד הוכתר כמאמן העונה ב-NBA, מצא דוויין קייסי קבוצה חדשה. מאמן הראפטורס לשעבר, שהודח בסוויפ מול לברון ג'יימס וקליבלנד בחצי גמר המזרח, חתם רשמית לחמש שנים בדטרויט, וייכנס לנעליו של סטן ואן גנדי.

קייסי (61) החל את קריירת האימון שלו ב-NBA כעוזר בסיאטל ב-1994. ב-2005 מונה למאמנה הראשי של מינסוטה, לאחר מכן הגיעו שלוש שנים כעוזר מאמן בדאלאס, וב-2011 קיבל את התפקיד בטורונטו, בו החזיק את העונה החולפת.

עוד בנושא:

דוויין וייד: "ההחלטה של לברון ג'יימס בקיץ לא תהיה קשורה בכדורסל"
צא גדול: ההחלטה הבאה של לברון ג'יימס יכולה להגדיר איך נזכור אותו
ב-ESPN מעריכים: אייטון ייבחר ראשון בדראפט, דונצ'יץ' רק רביעי

מאמן טורונטו ראפטורס דוויין קייסי. רויטרס
שבועות ספורים של אבטלה הגיעו לסיומם. קייסי/רויטרס

עוד ברחבי הליגה

* על פי "האתלטיק", המטרה הגדולה ביותר של גולדן סטייט בשנים הבאות היא אנתוני דייויס. "הבעלים אוהבים לחוג סביב השמות הגדולים ביותר עוד לפני שהם זמינים בשוק, ולהבין כיצד לדוג אותם. כך קרה עם דוראנט. הווריירס מבינים שהדרך שלהם לפנות את הדרך היא להקריב כמה חלקים גדולים בבסיס הקבוצה - אולי קליי תומפסון ו/או דריימונד גרין בטרייד".

* ואם בדוראנט עסקינן, הרי שה-MVP של סדרת הגמר סיפק הערב ציטוטים מעניינים מאוד וסיפר שהוא לא פוסל לפרוש בעוד חמש שנים, כשיהיה בן 35. "חייבים להמשיך ללמוד את המשחק ואת המלאכה הזו", סיפר. "לא משנה כמה זה מהנה, אף אחד לא רוצה להיות בבית הספר כל כך הרבה זמן. בשלב מסוים צריך לסיים. 35, זה מספר שאני חושב עליו. אם אמשיך להתייחס למשחק כפי שאני עושה כרגע, לא תהיה לי בעיה להמשיך הלאה. אני לא יודע מה אעשה אחרי הקריירה. אולי ארצה להיות מאמן או GM או בעלים, יש לי אופציות, אני עדיין צעיר".

* לוקה דונצ'יץ' החליט שלא לנצל את האופציה שהיתה לו למשוך את שמו מדראפט ה-NBA הקרוב. המניה של ילד הפלא הסלובני אמנם יורדת, אולם על פי ESPN, מספר קבוצות עושות מאמצים להיכנס לטופ 3 על מנת לבחור בכוכבה הצעיר של ריאל מדריד.

עוד באותו נושא

דוויין וייד: "ההחלטה של לברון ג'יימס בקיץ לא תהיה קשורה בכדורסל"

לכתבה המלאה
שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, דריימונד גרין. AP
ישלמו את המחיר? תומפסון וגרין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully