וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ המריא לסינגפור: "הפסגה עם קים היא הזדמנות חד פעמית בשבילו"

9.6.2018 / 17:29

הנשיא האמריקני אמר את הדברים טרם המראתו לסינגפור, שם תתקיים הפסגה. עוד אמר: "אני באמת מאמין שקים עומד לעשות משהו חיובי עבור העם שלו, אדע בתוך דקה אם הוא רציני"

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שבת) כי הפסגה עם שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און היא "הזדמנות חד פעמית" בשביל קים. הפסגה ההיסטורית עם קים, שתהיה הראשונה אי-פעם בין נשיא ארצות הברית מכהן לבין מנהיג קוריאה הצפונית, תתקיים בלילה שבין יום שני לשלישי (שעון ישראל).

"אני באמת מאמין שקים עומד לעשות משהו חיובי עבור העם שלו", אמר טראמפ לכתבים טרם המראתו לסינגפור מפסגת המדינות המתועשות בקנדה. לדברי טראמפ, הוא "יידע בתוך דקה" אם קים רציני לגבי הוויתור על הארסנל הגרעיני שלו, ואם לא, "השיחות לא יהיו ממושכות".

הוא הוסיף כי "זאת טריטוריה לא ידועה במובן הכן ביותר של המילה, אבל יש לי ביטחון מלא. זה מעולם לא נעשה, זה מעולם לא נבחן, כך שאנחנו הולכים לשם ברוח טובה מאוד. זו משימה של שלום".

הנושא המרכזי שיעמוד במרכז הפסגה הוא דרישתה של ארצות הברית מקוריאה הצפונית לנטוש את תכנית הנשק הגרעיני שלה. פיונגיאנג דחתה את הבקשה עד כה והצהירה כי היא מגינה על תכניות הטילים והגרעין שלה.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ לפני הפסגה עם קים: אני מוכן לנטוש, עשיתי זאת בעבר
טראמפ מבודד לפני פסגת ה-G7: "שום מנהיג לא נשאר לנצח"
ג'וליאני: קים ירד על הברכיים והתחנן לפסגה עם טראמפ

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במפגש ה-G7 ה-9 ביוני 2018. רויטרס
טראמפ לפני המראתו, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully