וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הכוכבות הלוהטות בארצות הברית תככב בעיבוד האמריקאי ל"אופוריה"

6.6.2018 / 13:47

כוכבת "ספיידרמן: השיבה הביתה", הבת של ג'אד אפאטו וגם אחת התגליות של "סיפורה של שפחה": הכירו את מי שייכנסו לנעליהם של רוני דלומי ומאור שוויצר בעיבוד האמריקאי ל"אופוריה"

יח"צ - חד פעמי

לאחר שכבר פורסם כי HBO תפיק גרסה אמריקאית ל"אופוריה", הסדרה הישראלית על חייהם של תיכוניסטים שנכתבה על ידי רון לשם והוצגה ב-HOT, כעת נחשף גם מי ילוהקו לעיבוד דובר האנגלית - ומדובר בשמות מרשימים.

ובכן, בגרסה הישראלית כיכבו מאור שוויצר ורוני דלומי. בפיילוט של זו האמריקאית, לפי הפרסומים, תככב לא אחרת מאשר זנדאיה, אחת הכוכבות הצעירות הלוהטות באמריקה. היא החלה את דרכה בסדרות הנעורים "שייק" ו"קייסי אנדרקאבר" ובשנתיים האחרונות ראינו אותה בסרט גיבורי העל המצליח "ספיידרמן: השיבה הביתה" ולאחר מכן בלהיט המוזיקלי "האמן הגדול מכולם". בשנה הקרובה נשמע את השחקנית העולה תורמת את קולה לשני סרטי אנימציה. בגדול שבהם, "Smallfoot", היא מדבבת בצד שמות כמו לברון ג'יימס, צ'אנינג טאטום, דני דה-ויטו ואחרים.

חוץ מזנדאיה, התפרסמו גם שמות השחקנים הצעירים האחרים שיככבו בפיילוט. בהם, אפשר למצוא בין השאר את מוד אפאטו, בתו של הקולנוען המהולל ג'אד אפאטו, שהופיעה בתפקידים קטנים בכמה מסרטיו, "הדייט שתקע אותי", "אנשים מצחיקים" ו-"This is 40" ואת סידני סוויני, שהתפרסמה כעדן ספנסר ב"סיפורה של שפחה".

זנדאיה. פורום פילם,
מ"ספיידרמן: השיבה הביתה" ל"אופוריה". זנדאיה/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully