וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עוזב את מכבי חיפה, יעקב: "המעמד המקצועי הכריע"

5.6.2018 / 22:15

אביו של הקשר חשף שבנו לא יישאר ירוק בעונה הבאה: "עדיף שיחזור לעצמו במקום עם פחות לחץ". במועדון הגיבו: "לא נחרוג מההסכם". לפני הפיצוץ: חיפה שיפרה שוב את הצעתה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לא נשאר ירוק: יעקב בוזגלו הודיע היום (שלישי) שבנו, מאור בוזגלו, לא יישאר בעונה הבאה במכבי חיפה. בוזגלו האב פירסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו כתב: "אנחנו רוצים להודות לכם על הטיפול והשיקום המסור שנתתם למאור. חשבנו המון על מה שמוצע על ידכם ובסופו של יום המעמד המקצועי הוא מה שהכריע. הגענו למסקנה שבשלב הזה עדיף למאור לנסות במקום אחר שיתאים לו יותר מקצועית. שוב, המון תודה על הכול ואולי בעתיד יצטלבו דרכינו. מאחל לכם בהצלחה מכל הלב בהערכה גדולה".

האב סיכם ואמר: "הגענו למסקנה שלא בונים מקצועית על מאור במכבי חיפה העונה. לכן קיבלתי החלטה ללכת למקום שיתאים יותר. במכבי חיפה הלחץ גדול והציפיות ממאור תמיד יהיו בשמים, לכן חשבתי שטוב יעשה מאור אם יחזור לעצמו במקום פחות לחוץ".

תגובת מכבי חיפה: "בחודש האחרון התנהל משא ומתן מול נציגיו של מאור בוזגלו. מאור ויתר על שני סעיפים שהיו חשובים למועדון והמועדון ויתר על סעיף שהיה חשוב לשחקן. בהתאם נשלחה טיוטת חוזה לבא כוחו. להפתעת המועדון, נתקבלה בקשה נוספת מנציגו של מאור בוזגלו. המועדון לא יחרוג מהההסכם שסוכם בין הצדדים למטרת החתמתו של מאור. הודעה נמסרה למשפחתו שהחליטה לפנות לדרך אחרת. אנו מאחלים למאור החלמה ודרך הצלחה".

יש לציין כי מכבי חיפה החליטה לשפר את ההצעה הראשונית שהעבירה למאור בוזגלו על סך 240 אלף דולר, ובסוף השבוע ניתנה לאביו יעקב בוזגלו הצעה מתוקנת, משופרת יותר, אך גם לה החליטה המשפחה לסרב.

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
עוזב את חיפה. מאור בוזגלו (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

בוזגלו בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועבר בהפועל פתח תקוה ובני סכנין עד שחתם במכבי תל אביב ב-2008. הוא עבר לסטנדרד ליאז' הבלגית ממנה חזרה לארץ, להפועל באר שבע, איתה זכה פעמיים באליפות. בוזגלו נפצע לקראת תום העונה האחרונה שלו בדרום, ואחריה חתם בקיץ האחרון בקבוצת נעוריו מכבי חיפה ל-3 שנים, אך לרוע מזלו נפצע פעם נוספת במשחק נגד הפועל באר שבע וכעת מתברר כי לא ימשיך במועדון הירוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully