וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת זה רשמי: שירי מימון תככב במחזמר "שיקגו" בברודווי

4.6.2018 / 6:37

לאחר שכל המכשולים הוסרו, אפשר לברך על המוגמר: הזמרת שירי מימון תטוס בקרוב לניו יורק והחל מ-21 בספטמבר היא תגלם בברודווי את התפקיד של רוקסי הארט, שנחשב לתפקיד הראשי במחזמר הנודע "שיקגו". מימון: "חלומות נועדו כדי להגשים אותם"

יח"צ - חד פעמי

לפני חמישה חודשים דווח כי שירי מימון עומדת לככב במחזמר "שיקגו" בברודווי, וכעת, לאחר שההסכם נחתם באופן רשמי, אפשר לברך את מימון: הפקת המחזמר "שיקגו", עטור פרסי הטוני ושיאן מספר ההצגות בברודווי, ליהקה את מימון לתפקיד הראשי בהפקה והיא תגלם בו את רוקסי הארט. אמש הוכרזה הבשורה במנהטן במהלך הופעתה של שירי מימון בטיימס סקוור בניו יורק. המחזמר מציג כעת ב-Ambassador Theatre שבניו יורק ומימון צפויה להתחיל ב-21 בספטמבר.

עלילת המחזמר עוקבת אחר רוקסי הארט, צעירה החולמת לשיר ולרקוד את דרכה אל התהילה, וכשהמאהב המכה שלה קם ועוזב אותה, מעשיה בתגובה מובילים אותה אל בית הסוהר. בילי פלין, עורך הדין החלקלק ביותר בעיר, מזהה ברוקסי תיק שיכול בקלות לגנוב כותרות בצהובונים, ולשם כך דוחה את הטיפול במקרה אחר שהוא אמור לטפל בו - ולמה קלי, זמרת נוצצת במועדון לילה שירתה בבעלה הבוגדני. בילי הופך את פשע התשוקה של רוקסי לכותרות בעיתונים, ובעיר שבה הרצח הוא סוג של בידור, היא הופכת לכוכבת בן לילה, מה שכמובן מעורר את קנאתה ואת התחרות של ולמה.

שירי מימון מסרה: "הבחירה בי לגלם תפקיד ראשי במחזמר שיקגו בברודווי הוכיחה לי שחלומות נועדו כדי להגשים אותם. אני גאה להביא נוכחות ישראלית לברודווי. זו הזדמנות מדהימה עבורי ומאוד לא מובנת מאליה. במקביל להצגות במחזמר, אחזור להופעות שנקבעו לי בארץ מול הקהל שלי, האהוב והמחבק. זו עומדת להיות תקופה מאתגרת ומרגשת מאוד".

שירי מימון. רפי דלויה
שירי מימון/רפי דלויה

מימון כאמור תגלם את דמותה של רוקסי הארט, ובכך תיכנס לנעליהן של מפורסמות רבות וטובות, בכללן מלאני גריפית', ברוק שילדס, גרטשן מול, אשלי סימפסון, ובגרסה הקולנועית זוכת האוסקר מ-2002 הייתה זו רנה זלווגר. לוואלה! תרבות נודע כי מפיקי "שיקגו" נחשפו ליכולות המשחק, השירה והריקוד של שירי מימון במסגרת תפקידה בעיבוד המקומי למחזמר "אוויטה". אחרי שזומנה על חשבונם לסדרת פגישות ואודישנים במנהטן, החליטו לתת לה את התפקיד הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully