וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או יס: להקת "אוי ואבוי" תשוב להופעה בישראל

4.6.2018 / 9:00

הלהקה הבריטית אוי ואבוי (Oi Va Voi) בעלת השורשים היהודיים חוזרת לישראל בפעם הרביעית ומוציאה סינגל ראשון מאלבום חדש. בהופעה ובאלבום מתארחת המוזיקאית הישראלית זהרה

להקת אוי ואבוי. יח"צ,
להקת אוי ואבוי/יח"צ

הלהקה הבריטית אוי ואבוי (Oi Va Voi) חוזרת לישראל, ותופיע ב-4 ביולי (עדכון: הלהקה דחתה את הופעתה לחודש נובמבר). הלהקה משלבת מוזיקת כלייזר ומוטיבים יהודיים עם מוזיקת עולם, דאנס וסול. חבריה הגדירו את עצמם בעבר כ"יהודים במידה זו או אחרת". זוהי הופעתה הרביעית בישראל. הסיבוב הבינלאומי של הלהקה יקדם את אלבומה החדש.

ההרכב הוקם בלונדון על ידי מוזיקאים עם שורשים יהודים, ופרץ ב-2003 עם אלבום הבכורה "צחוק מבעד לדמעות"", שכלל קטעים כמו "Refugee" ו-"Yesterday Mistake", דרכם נחפש לעולם הזמרת בעלת הקול המתוק, קיי.טי. טאנסטול. בהמשך החליף ההרכב סולניות.

"אם מאסיב אטאק היו כליזמרים, הייתם מקבלים את להקת אוי ואבוי", כתב עליהם לפני 15 שנה הניו יורק טיימס. הטיימס גם בחר באלבומם "צחוק מבעד לדמעות" כאחד מעשרת האלבומים הטובים של 2003.

באלבום החדש והרביעי שלהם שייצא הקיץ, הם מארחים מוזיקאית ישראלית צעירה בשם זהרה (Zohara) המחלקת את חייה בין תל אביב ללונדון. החיבור קרה כשאחד מחברי אוי ואבוי שמע את שירה "Lost" ברדיו, התעניין ויצר איתה קשר. היא מופיעה בשישה שירים באלבום ומשתתפת בסיבוב ההופעות.

בנוסף לזהרה, ההרכב הנוכחי של הלהקה כולל את סטפן לוי (שירה וקלרינט), גו'ש ברסלאו (תופים והפקה מוסיקלית), דיויד אורצ'נט (חצוצרה), מייקל וינוור (גיטרה), מושיק קופ (תופים ותכנותים), אנה פואבל (כינור) ובת' לאונדריטיס (בס). הסינגל הראשון של אוי ואבוי יוצא היום (שני).

את הופעתם בישראל יפתח הרכב הגרוב רבע לאפריקה, ולאחר הופעת אוי ואבוי יופיע ההרכב מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. על הפקת המופע חתומה סברס גלובל גרופ.

עוד באותו נושא

בית התקליט עם אוי ואבוי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אוי ואבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully