וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנות אור: 50 השירים הגדולים של קיילי מינוג

28.5.2018 / 0:00

כוכבת הפופ האוסטרלית קיילי מינוג חוגגת ממש היום (שני) יום הולדת 50, ועל כן החלטנו להרים לה ולחגוג עם חמישים השירים הטובים והחשובים ביותר שלה. במשך שלושים שנות הקריירה המוזיקלית שלה היא עברה בין סגנונות ושיתופי פעולה - האזינו לדירוג והתווכחו בתגובות

קיילי מינוג. יח"צ,
המתנה שלנו. קיילי מינוג/יח"צ

הכל התחיל אי אז בשנות השמונים. קיילי מינוג התחילה את הקריירה כשחקנית באופרת הסבון האוסטרלית המצליחה "שכנים שכנים", ששודרה בשעתו גם בישראל, וממש במקרה התגלה שהיא גם יודעת לשיר. תוך שנייה או שתיים הפכה הנערה הצנומה עם התלתלים הבלונדיניים לכוכבת פופ היסטרית. עם השנים קיילי השכילה לשדרג את עצמה. בהתחלה היא הפכה לסמל לנשיות חזקה, אחר-כך גם ליוצרת מתוחכמת שידעה עם מי לשתף פעולה - בין היתר עשתה זאת עם ניק קייב, רובי וויליאמס, פט שופ בויז, קלווין האריס; ולפעמים גם שגתה מרות - שיתוף הפעולה עם המאניק סטריט פריצ'רז כמעט הרס לה את הקריירה.

הרבה שלבים היא עברה בקריירה הארוכה שלה, כשהאחרון היה אלבום הקאנטרי שהוציאה השנה, "Golden", הארבעה עשר במספר בדיסקוגרפיה שלה. ממש היום (שני) קיילי חוגגת יום הולדת 50, ובמקביל גם 30 שנות קריירה מוזיקלית. לכבוד המאורעות המשמחים ובהתאם לגילה דירגנו את חמישים השירים הגדולים שלה, לפי חשיבותם. לא מסכימים לדירוג? מוזמנים להתווכח איתנו בתגובות.

לנוחיותכם ניתן להאזין לרשימה במלואה ביוטיוב, מיקסקלאוד וספוטיפיי.

0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully