וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי שברה את השיא: 58 מיליון צפיות ביוטיוב

27.5.2018 / 9:31

הקליפ של "Toy" הוא הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב, עם מעל ל-58.2 מיליון צפיות, ובכך שבר את השיא ועקף את הקליפ של ג'סי מטאדור שייצג את צרפת בתחרות ב-2010 ועד כה רשם כ-57.9 מיליון צפיות. ברזילי עקפה בתוך 76 יום את הצפיות שצבר ב-8 שנים

נטע ברזילי. צילום מסך
נטע ברזילי מתוך הקליפ לשיר "Toy"/צילום מסך

הקליפ לשיר "Toy" של נטע ברזילי הוא הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב. עד כה רשם מעל ל-58.22 מיליון צפיות, ובכך שבר את השיא ועקף את הקליפ של ג'סי מטאדור לשירו " Allez! Ola! Olé!" שייצג את צרפת בתחרות בשנת 2010, ועד כה רשם קצת פחות מ-57.9 מיליון צפיות. הוא עקף גם את הזוכה של אותה שנה: הקליפ של לנה מאייר-לנדרוט לשירה "Satellite", שייצג את גרמניה באותה שנה ורשם עד כה קצת יותר מ-57.3 מיליון צפיות. בעוד שני הקליפים פורסמו כבר לפני 8 שנים, הקליפ של ברזילי עקף אותם רק 76 ימים לאחר שפורסם לראשונה. הקליפ של ברזילי הכי פופולרי בספרד, בגרמניה וברוסיה, שביחד מהוות 30 אחוזים מסך הצפיות עד כה בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב.

בנוסף להצלחת הקליפ, אשר בוים על ידי קרן חכמה, גם הופעותיה של ברזילי על במת האירוויזיון זכו לצפיות מרובות - הופעתה בגמר זכתה עד כה במעל ל-26 מיליון צפיות, והופעתה בחצי הגמר רשמה מעל ל-15 מיליון צפיות.

לפני כעשרה ימים רשם השיר "Toy" הישג מרשים נוסף כשנכנס לרשימת 10 השירים המושמעים ביותר של שירות המוזיקה של אפל, iTunes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully