וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הבובה שלכם: בובה פאט יזכה לסרט משל עצמו

25.5.2018 / 12:20

לא התאוששנו מ"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", וכבר מגיעות הבשורות על סרט סולו נוסף, והפעם בכיכובו של צייד הראשים בובה פאט. הבמאי: ג'יימס מנגולד ("לוגאן")

יח"צ - חד פעמי

ביום בו עולה לאקרנים "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", מתפרסם כי דמות נוספת מסדרת הסרטים הפולחנית תזכה לסרט משל עצמה. הפעם, מדובר בצייד הראשים בובה פאט. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, אולפני דיסני מפתחים פרויקט שיוקדש באופן בלעדי לדמותו. שרביט הבימוי יופקד בידיו של ג'יימס מנגולד, במאי ותיק שהמניות שלו בשיאן בשנה האחרונה בעקבות ההצלחה הביקורתית והקופתית של "לוגאן" ולכן אפשר לתלות בו ציפיות.

דמותו של בובה פאט הופיעה לראשונה ב"האימפריה מכה שנית" ב-1980 ומאז צברה מעמד פולחני והופיעה בסרטים נוספים וגם בשלל גלגולים שונים וחוץ קולנועיים של סדרת "מלחמת הכוכבים". כבר לפני כמה שנים דווח על הכוונה להקדיש לה סרט נפרד, ואף שודך לה במאי לוהט (בזמנו), ג'וש טראנק, אך במסגרת רכבת ההרים מלאת התהפוכות שעברה על הסדרה בשנים האחרונות, הפרויקט הזה הוקפא עד שקם לתחייה בסוף השבוע הנוכחי, והפעם עם שמות אחרים.

כמובן שטרם ברור מי ישחקו בסרט, מתי הוא יצולם ומתי יגיע לאקרנים, אבל בינתיים המעריצים והמעריצות מוזמנים להסתפק ב"סולו: מלחמת הכוכבים".


עוד בנושא:

ריאיון שלנו עם ג'יימס מנגולד.

וכל מה שהיה להגיד על "לוגאן".

הדרמות של דיסני סביב סרטי "מלחמת הכוכבים".

בובה פאט. פורום פילם,
כך זה התחיל. בובה פאט/פורום פילם

סקירה היסטורית של בובה פאט וגיחותיו לסרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully