וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא בית חדש: יובל שפונגין חתם לשנתיים בעירוני קרית שמונה

24.5.2018 / 13:46

המגן הימני בן ה-31 שעזב לאחרונה את מכבי תל אביב חתם על חוזה עם אופציה לעונה נוספת. הקבוצה הצפונית רצתה את דור מלול, אך זה האריך חוזהו בהפועל חיפה, מה שסלל את חתימת שפונגין

צילום מסך

המגן הימני יובל שפונגין חתם הבוקר (חמישי) בעירוני קרית שמונה על חוזה על שנתיים עם אופציה לעונה נוספת. המועדון הצפוני סימן שני מועמדים בכירים לעמדת המגן הימני: דור מלול ושפונגין, ולאחר שהראשון האריך את חוזהו בהפועל חיפה השחקן בן ה-31 שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט היה זה שחתם בקבוצה. קרית שמונה תהיה בסך הכול התחנה השנייה של שפונגין אי פעם בישראל.

שפונגין גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וערך את הופעת הבכורה שלו בשנת 2005 במדים הצהובים, בעונת 2008/9 זכה עם מכבי תל אביב בגביע הטוטו, בהמשך הצטרף לאומוניה ניקוסיה מהליגה הקפריסאית, והיה שותף בזכייתה בגביע עם בישול שר הניצחון בגמר. בתום העונה נבחר שפונגין לנבחרת העונה של הליגה הקפריסאית, ונבחר כמגן הימני של העונה בקפריסין. ביולי 2013 הוא עבר למונס מהליגה הראשונה בבלגיה, ולאחר שירדה ליגה שב למכבי תל אביב, שם שיחק בארבע העונות האחרונות. לשפונגין יש גם 27 הופעות בנבחרת ישראל.

עוד בנושא

בתחילת אפריל פרסמנו: יובל שפונגין מועמד להצטרף לקרית שמונה
שפונגין בראיון פרידה ממכבי תל אביב: "בטוח שהעזיבה תעשה לי טוב"
קרית שמונה לא תממש את האופציה על ראדיבוייביץ' אם יצורף זר להתקפה

יובל שפונגין, עירוני קרית שמונה. אתר רשמי
יובל שפונגין, עירוני קרית שמונה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully