וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: איתי שכטר חתם לשתי עונות במכבי תל אביב, ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה

24.5.2018 / 10:50

החתמה ראשונה לסגנית האלופה בעידן שאחרי ג'ורדי קרויף. החלוץ בן ה-31 מצטרף לשנתיים אחרי שמיטש גולדהאר נתן אור ירוק לעסקה: "הייתי קרוב ללבוש צהוב הרבה פעמים. זה הזמן הנכון עבורי להגיע לפה. אני בשל ורעב"

צילום מסך

רכש ראשון למכבי תל אביב בעידן שאחרי ג'ורדי קרויף. איתי שכטר חתם היום (חמישי) רשמית לשנתיים, אחרי שהבעלים מיטש גולדהאר נתן אור ירוק לעסקה. אמש נערכה פגישה לילית בין הצהובים לבין סוכנו של השחקן אבי נמני והושגה התקדמות משמעותית במגעים. היום הבעלים השלים את החסר כשאישר את המהלך. שכטר ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה.

"אני שמח ונרגש להגיע למועדון כה מפואר כמו מכבי תל אביב", אמר שכטר. "ברגע שפנו אלי ממכבי, ישר ידעתי שזאת תהיה הקבוצה הבאה שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שהייתי קרוב, כנראה שבאמת הגיע הזמן ללבוש סופסוף את החולצה הצהובה כחולה. יש לי הרבה חברים במכבי שהכרתי במשך השנים ואני מחכה כבר לפגוש אותם ולהתחיל לעבוד על מגרש האימונים".

עוד בנושא

קיארטנסון במסר מפתיע לאוהדי מכבי תל אביב: "נתראה בעונה הבאה"
יובל שפונגין: "מאוכזב ועצוב, אבל בטוח שהעזיבה תעשה לי טוב"
המחושל: הכירו את ולאדן איביץ', המאמן המיועד של מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר, מנכ"ל בן מנספורד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. שכטר עם מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר עם שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. ברני ארדוב
משלבים כוחות. שכטר עם עומר אצילי/ברני ארדוב

המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים להודיע על ההחתמה הראשונה שלנו של הקיץ. איתי היה פנוי בהעברה חופשית ובנוסף להיותו כובש שערים עם קבלות הוא גם ידוע כמנהיג עם ניסיון והיה לנו חשוב לפעול במהירות על מנת להחתים אותו. בשתי העונות האחרונות איתי הפגין יכולות מרשימות מבחינת נתונים של שערים ובישולים. בזמן שאנו מתכוננים לקראת העונה הבאה, אנו מאמינים כי איתי יוכיח עצמו כהחתמה משמעותית למועדון בזכות תרומתו על המגרש ובחדר ההלבשה. אני מחכה כבר לראות אותו לובש את המדים הצהובים של מכבי במשחק הראשון של העונה ב-12 ליולי. ברוך הבא איתי".

שכטר בן ה-31, שגדל בהפועל חיפה, חווה שתי עונות מוצלחת בבית"ר ירושלים אחרי שחזרתו לארץ לא הייתה מרשימה במיוחד כששיחק במכבי חיפה בין פברואר 2015 לינואר 2016. החלוץ, שרשם 27 הופעות בנבחרת ישראל, כבש העונה 9 שערים ב-30 הופעות ליגה בבית"ר ובעונה שעברה מצא את הרשת 14 פעמים ב-34 משחקים. מכבי תל אביב היא תהיה הקבוצה התשיעית בקריירה שלו אחרי נצרת עילית, מכבי נתניה, הפועל תל אביב (בשתי קדנציות שונות), קייזרסלאוטרן, סוונסי, נאנט, מכבי חיפה וכאמור בית"ר ירושלים.

אחרי החתימה במכבי תל אביב, הוא הפך לשחקן הראשון מאז אלון מזרחי שעובר בארבע הגדולות (עושה את זה תוך ארבע שנים וחצי) והשלישי בסך הכול (גם יוסי קרמר שיחק בכולן).

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר, מנכ"ל בן מנספורד, סוכן אבי נמני. אתר רשמי
שכטר עם מנספורד ונמני/אתר רשמי

שכטר העניק לאתר הרשמי של מכבי תל אביב ראיון ראשון כשחקן הקבוצה. "מרגש מאוד להגיע לפה אחרי הרבה שנים שהייתי קרוב", אמר, "מכבי תל אביב המועדון הכי גדול ומסודר בשנים האחרונות ואני מצפה לעלות על הדשא ולתת הכל, וכמובן להחזיר את התארים למועדון. להגיע עכשיו, בזמן הזה ובכושר שאני נמצא בו, זה מרגש מאוד. זה הזמן הנכון עבורי להגיע לפה. אני בשל ורעב. יש לי הרבה אחריות על הכתפיים כי יש קהל גדול שמצפה ממך לתת תפוקה. בכל משחק צריך לתת הכול ולדעת שיש עליך אלפי עיניים. יש לי חברים טובים בקבוצה וחדר ההלבשה היה אחת הסיבות שהחלטתי להגיע. דיברתי איתם לפני ושמעתי רק דברים טובים. הכי חשוב זה שננצח. שנצא לעונה טובה ושמחה של הרבה גולים וניצחונות. יאללה מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully