וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנקה מרוב צחוק: כשנטע פגשה לראשונה את החיקוי ב"ארץ נהדרת"

16.5.2018 / 13:36

זוכת האירוויזיון הטרייה תגיע הערב ב-21:00 ל"ארץ נהדרת" (קשת 12), והנה סרטון קצר מאחורי הקלעים שבו היא פוגשת לראשונה את החקיינית שלה, תום יער, כשהיא לבושה כמוה. נטע, כצפוי, השתנקה מרוב צחוק. אל תפספסו

יח"צ - חד פעמי

הטירוף סביב נטע ברזילי בעקבות זכייתה באירוויזיון מסרב כמובן לדעוך והערב הוא יגיע לשיא נוסף כשנטע בכבודה ובעצמה תשתתף בפרק של "ארץ נהדרת" (21:00, קשת 12). סרטון שצולם מאחורי הקלעים ניתן לראות את נטע ברזילי יושבת בסט הצילומים של התכנית כשלפתע נכנסת אליו תום יער - לבושה בדיוק כמוה. נטע כצפוי החלה להשתנק מרוב צחוק ולא האמינה למראה עיניה. קבלו הצצה בווידאו שבתחילת הכתבה.

ארץ נהדרת נטע ברזילי תום יער. יח"צ קשת,
נטע ותום יער/יח"צ קשת

הבוקר דווח כי נטע קטפה הישג בינלאומי נוסף: אחרי שניצחה באירוויזיון בליסבון וכבשה את אירופה, השיר שלה TOY הצליח להתברג בעשירייה הראשונה של מצעד האיי-טיונס העולמי. השיר הצליח לטפס למקום ה-10 בדירוג השירים העולמי היוקרתי - ועקף שמות ענקיים כמו ג'סטין טימברלייק, דרייק, וצ'ארלי פות'. גם השיר הקפריסאי מהאירוויזיון התברג למקום ה-14 והמכובד.

שלשום נחתה נטע ברזילי בישראל לאחר הניצחון הגדול באירוויזיון. היא הגיעה באותו ערב לכיכר רבין בתל אביב למופע ניצחון גדול מול קהל של רבבות בני אדם. לפני שני הביצועים שלה לשיר TOY, אשר הקפיצו את הרבבות לריקודים ספונטניים, הודתה נטע לקהל האדיר שתמך בה לכל אורך הדרך ולחברי המשלחת שהפכו, לדבריה, למשפחתה השנייה: "מה עשינו? מה קרה פה? אני אוהבת אתכם, אהובים שלי, הכול בזכותכם, תודה רבה. אתם מדהימים. יש לנו סיבה לשמוח, ואל תתנו לאף אחד לכבות אתכם. אף אחד לא יכבה אותנו. אני רוצה להודות למשלחת הישראלית שלחמה איתי ביחד שלושה חודשים. גם כשלא האמנתי, הם המשיכו לפמפם לי בראש שאנחנו זוכים, כי מחשבה יוצרת מציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully