וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס חתם לחמש שנים

מאמן הזהובים חתם על חוזה חדש בקבוצה ללא אופציית יציאה לנבחרת ישראל לקדנציה הקרובה, למרות שהיה מועמד מוביל לאמן אותה. אבוקסיס: "הרגשתי שהמצב של אי ודאות לא הוגן כלפי בני יהודה"

צילום מסך

יוסי אבוקסיס נחשב למועמד חזק לאמן את נבחרת ישראל, אבל היום (שלישי) המאמן חתם על חוזה חדש ל-5 שנים בבני יהודה. החוזה, שנחתם ביום חמישי האחרון, הוא ללא אופציית יציאה, גם לא למשרת מאמן נבחרת ישראל לקדנציה הקרובה, כך שאבוקסיס קשר את עתידו עם הקבוצה אותה הוא הוביל לפלייאוף העליון למרות תקציב נמוך וסגל שהתבסס בעיקר על שחקנים מושאלים ממכבי תל אביב.

עוד בנושא:

נכשל מו"מ בין טביב לשינו זוארץ לרכישת בית"ר ירושלים, ב-14:00: מסע"ת עיתונאים
ברק יצחקי הודיע על פרישה: "מצטרף לצוות המנהל את מכבי תל אביב"

יוסי אבוקסיס בני יהודה.
נשאר בבני יהודה. יוסי אבוקסיס

אבוקסיס אמר לאתר הרשמי: "הרגשתי שהמצב הזה, של חוסר הוודאות, אינו נכון והוגן כלפי אוהדי בני יהודה וכלפי הבעלים של המועדון, ברק אברמוב ולכן קיבלתי את ההחלטה לחתום על חוזה ארוך טווח. כמובן שאשמח לאמן את הנבחרת בעתיד, אבל ב-5 השנים הקרובות אני כתום. לאורך כל השנה חזרתי ואמרתי שכיף לי כאן. עשינו עונה טובה, אבל חשוב מכך, נהנינו מהדרך.

"בשנתיים שברק אברמוב מוביל את בני יהודה, כל המערכת עברה שינוי גדול לטובה ואני שמח להמשיך את התהליך שאנחנו עוברים, גם ברמה הניהולית וכמובן שברמה המקצועית. אני רוצה להודות לברק על התמיכה והאמון".

הבעלים ברק אברמוב אמר במעמד החתימה: "מבחינתי זה היה ברור מהרגע הראשון שיוסי הוא הבנאדם שאני רוצה שיתווה ויכתיב את הדרך המקצועית של המועדון בשנים הבאות ואני שמח מאוד שזה מה שיקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully