וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: תמיר כהן קיבל תפקיד בצוות המקצועי

קשר העבר בן ה-34 חוזר לכדורגל ארבע שנים אחרי שפרש כקפטן האדומים. הוא ימונה לעוזר מאמן שני ואנליסט וידאו בקבוצה של מנחם קורצקי. המאמן מפעיל לחץ כדי להשאיר את שמעון אבוחצירה

שחקן הכדורגל תמיר כהן. יוסי ציפקיס
חוזר לכדורגל. תמיר כהן/יוסי ציפקיס

ארבע שנים אחרי שפרש במדי הפועל רעננה, ישוב תמיר כהן לכדורגל כחלק מהצוות המקצועי של המועדון מהשרון.

כהן בן ה-34, שפרש לפני ארבע שנים ובעונתו האחרונה שימש כקפטן האדומים, אמנם הצהיר בעבר כי מאס בכדורגל, אך יצטרף לצוות האימון של רעננה כעוזר מאמן שני ואנליסט. כל זאת בזמן כשדני בונדר ימשיך לשמש כעוזר המאמן של מנחם קורצקי.

כהן גדל במכבי תל אביב, שם היה אביו אבי ז"ל כוכב ענק, ועלה לבוגרים ב-2002. הוא שיחק חמש עונות בקבוצת הבית עד שעבר למכבי נתניה, בה רשם תקופה מוצלחת מאוד ב-2007/8. היכולת הטובה שלו סידרה לו מעבר לבולטון מהפרמיירליג, בה רשם 49 הופעות במשך שלוש עונות. ב-2011 הוא חזר לישראל וחתם במכבי חיפה, שם הציג יכולת לא מרשימה במיוחד ואחרי שתי עונות עבר להפועל רעננה, בה גם סיים את הקריירה. לכהן יש גם 21 הופעות בנבחרת ישראל בין השנים 2011-2007.

בנוסף לזה, ברעננה מנסים להגיע להבנות עם חלוץ הקבוצה שמעון אבוחצירה כדי להשאיר אותו בקבוצה אחרי העונה הטובה שלו. קורצקי רוצה מאוד כי החלוץ ימשיך במועדון גם בעונה הבאה ומפעיל לחצים גם על החלוץ וגם על המועדון כדי שאבוחצירה, המבוקש בכמה קבוצות נוספות בליגת העל, יחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully