וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל אגם: "גבר צריך להיות אמיץ בשביל לצאת עם טרנסית"

10.5.2018 / 17:00

הילדות הלא פשוטה בתור ילד, התמיכה הגדולה שקיבלה מהמשפחה, ההשתתפות ב"פרויקט Y", העבודה הרבה שהיא עושה בכנסת לקידום זכויות הטרנסג'נדריות, ההצלחה בעקבות "גולסטאריות" וכמובן, הכמיהה לאהבה - בל אגם מדברת על הכל. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

בתחילת השבוע, הגיעה בל אגם למשכן הכנסת - שם קיבלה את תואר "מחנכת השנה". אז לא, הכוכבת הטרנסג'נדרית לא עשתה הסבת מקצוע למורה בבית ספר יסודי, אבל בשנים האחרונות היא מלווה, במסגרת ארגון הנוער הגאה, נערות טרנסג'נדריות בתהליך הכה מורכב וקשה להפוך לנשים, כך שבתחילת השבוע היא קיבלה הכרה והערכה לכל הפעילות הענפה והתרומה הרבה שלה לקהילה. וכן, היא חושבת שחל שיפור עצום ביחס של מוסדות המדינה לקהילה הטרנסג'נדרית.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

בל אגם. ראובן קסטרו
מחנכת השנה. בל/ראובן קסטרו

בריאיון אישי לאדם סרור, אגם - שפרצה לחייכם ב"פרויקט Y" וחזרה לתודעה בעקבות השתתפותה ב"גולסטאריות" - מדברת על הילדות הלא קלה בתור ילד שבכלל הרגיש ורצה להיות ילדה, על ההתמודדות היום יומית עם הסביבה, החברים והמשפחה שקיבלה אותה ללא כל היסוס ומיד חיבקה אותה באהבה גדולה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בל אגם. ראובן קסטרו
מחפשת אהבה/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון, מדברת אגם על היחס של הסביבה לקהילה הטרנסג'נדרית וטוענת כי אמנם חל שיפור אבל הדרך עוד ארוכה בעיקר לאור הסיפורים הקשים שמגיעים אליה כמנהלת קבוצת הטרנסג'נדריות בארגון הנוער הגאה. עוד מדברת אגם על מסיבת הרווקות שערכה לעדן בן זקן בשבוע שעבר ועל הרעיון של טרנסג'נדרית שמעבירה הפעלות של מסיבות רווקות.


אה כן, למקרה שתהיתם - היא מחפשת אהבה ומאמינה שיום אחד זה יגיע למרות שלפי דבריה, לטרנסג'נדריות הרבה יותר קשה למצוא אהבה מכל אדם אחר.

בל אגם. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
בל אגם. ראובן קסטרו
דרוש גבר אמיץ/ראובן קסטרו
בל אגם. ראובן קסטרו
פעילה למען הקהילה/ראובן קסטרו
בל אגם. ראובן קסטרו
גאה להיות טרנסית/ראובן קסטרו
בל אגם. ראובן קסטרו
מרימות באולפן. בל ואדם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully