וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני לא יגיע לארץ להענקת פרס וולף - זכייתו עשויה להישלל

10.5.2018 / 11:30

כצפוי, פול מקרטני הודיע כי לא יגיע בסוף מאי לישראל לטקס קבלת פרס וולף למוזיקה. על פי תקנות קרן וולף, נדרשים חתני הפרסים לקבל את הפרס מידי נשיא המדינה בישראל. לכן לא יוענק לו הפרס החודש, ואם לא יגיע לקבלו בשנתיים הקרובות הוא יישלל ממנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול מקרטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

פול מקרטני הודיע כי לא יגיע בסוף מאי לישראל לטקס קבלת פרס וולף למוזיקה, בו זכה לצד המנצח אדם פישר. על פי תקנות קרן וולף, נדרשים חתני הפרסים לקבל את הפרס מידי נשיא המדינה בישראל. באופן תמוה, בפברואר הוכרז על זכייתו בפרס מבלי שבקרן קיבלו אישור מראש ממקרטני להגעתו, ולכן לא יוענק לו הפרס החודש, ואם לא יגיע לקבלו בשנתיים הקרובות הוא יישלל ממנו.

"זה מאד מחמיא ואני אסיר תודה להיות זוכה פרס וולף למוסיקה השנה", כתב מקרטני למנכ"לית קרן וולף. "זהו בהחלט כבוד גדול עבורי להיכלל בין גדולי האמנים, היוצרים, המדענים ומחברי ההיסטוריה של ימינו. אך לאחר בחינה חוזרת של לוחות הזמנים אני נאלץ להודיע כי לא אוכל להגיע בתאריך שנקבע".

רינגו סטאר פול מקרטני. AP
חבר הביטלס שיגיע אלינו בקרוב - רינגו סטאר, והחבר שלא - פול מקרטני/AP

מטעם קרן וולף נמסר: "לפי תקנון קרן וולף, על חתני הפרס להשתתף אישית בטקס כתנאי לקבלת הפרס. אם נמנעו מלבוא לטקס המיועד בשנה שבה נבחרו, קיימת האפשרות להגיע לטקס קבלת הפרס בכנסת ישראל גם בשנתיים שלאחר ההכרזה. בדומה למקרטני, גם זמרת האופרה ג'סי נורמן, זוכת פרס וולף במוסיקה לשנת 2015 לא הגיעה לקבל הפרס בכנסת באותה שנה אלא בשנה שאחריה, כמוה גם יואכים מסינג, זוכה הפרס בתחום החקלאות לשנת 2013 שהגיע לקבלו בשנת 2014".

מנכ"לית קרן וולף, רעות ינון ברמן, הוסיפה: "אנחנו מודים לסר פול מקרטני ולרעייתו ננסי שבל על שיתוף הפעולה והשיח המכבד ומצפים לראותם בישראל במאי 2019".

אמנם את מקרטני לא נזכה לראות בטקס פרס וולף שיתקיים במשכן הכנסת ב-31 במאי, עם זאת נזכיר שחבר אחר מלהקת הביטלס, רינגו סטאר, יופיע בישראל בחודש הבא, ב-23 וב-24 ביוני בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, כחלק מסיבוב ההופעות האירופאי שלו "Give More Love" בליווי להקת ה-"All Starr" שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully