וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דאבל: מונס דאבור ורד בול זלצבורג הפסידו בגמר הגביע האוסטרי

החלוץ הישראלי שיחק 83 דקות, האלופה הטרייה נותרה ב-10 שחקנים והפסידה 1:0 לשטורם גראץ בהארכה. 90 דקות למרציאנו בהפסד של היברניאן בדרבי, גביע היסטורי לטוסנו ברוסיה

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור מאוכזב. AP
יסתפק באליפות. מונס דאבור/AP

שלושה ימים אחרי הזכייה באליפות אוסטריה, מונס דאבור ורד בול זלצבורג רצו להשלים הערב (רביעי) דאבל נוסף, אבל הפסידו בגמר לשטורם גראץ 1:0 לאחר הארכה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-83, לאחר שזלצבורג נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של הברזילאי אנדרה רמאליו (71). שטורם גראץ לחצה כדי לנצל את יתרונה המספרי, ובדקה ה-112, שמונה דקות לסיום ההארכה, כבש שטפן היירלנדר את השער שסידר לקבוצתו גביע חמישי בסך הכול וראשון מאז 2010.

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשערה של היברניאן, שהפסידה 2:1 בדרבי של אדינבורו להארטס. היבס תסיים את העונה במקום הרביעי ותהיה במוקדמות הליגה האירופית אם סלטיק תנצח בגמר הגביע את מאת'רוול.

רז'ואן מירזוב שחקן טוסנו כובש בגמר הגביע הרוסי. GettyImages
השער המכריע של רז'ואן מירזוב/GettyImages

קבוצת טוסנו, שנוסדה רק לפני חמש שנים, עשתה הערב היסטוריה כשזכתה לראשונה בתולדותיה בגביע הרוסי. טוסנו נמצאת במקום הלפני אחרון בליגה הבכירה ובסכנת ירידה, אך בגמר האוונגרדי למדי בוולגוגרד ארנה, אצטדיון שיארח משחקים גם במונדיאל בחודש הבא, היא גברה 1:2 על יריבה בשם אוונגרד קורסק, המדורגת 11 בליגה השנייה.

הקבוצה הבכירה יותר עלתה ליתרון עם דחיקה של אלכסיי סקבורצוב בדקה ה-11, אבל קורסק איזנה בחלוף חמש דקות עם בעיטה יפה מהאוויר של איגור קירייב. השוויון החזיק מעמד עד לדקה ה-80, אך אז רז'ואן מירזוב פרץ בצורה מסחררת בצד שמאל וכבש את שער הניצחון ההיסטורי של טוסנו. למרות הזכייה בגביע, טוסנו לא תשתתף בליגה האירופית בגלל המצב הכלכלי הקשה של המועדון, שלא שילם לשחקניו במשך חודשים ולא הגיש את המסמכים הדרושים כדי לקבל אישור מאופ"א. ההתאחדות הרוסית טרם החליטה מי תהיה הקבוצה שתחליף את טוסנו באירופה. יש לציין כי הקבוצות הבכירות ברוסיה העמידו הרכבים משניים בגביע בשל לוח זמנים עמוס, וכך התאפשר גמר כל כך מפתיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי אוונגרד קורסק. רויטרס
לא היו רחוקים מסנסציה. אוהדי אוונגרד קורסק/רויטרס

* שחטאר דונייצק זכתה בגביע האוקראיני בפעם ה-12 בתולדותיה אחרי שניצחה 0:2 בגמר את יריבתה המושבעת דינמו קייב, אותה היא גם מקדימה בחמש נקודות בליגה, בדרך לשמירה על הדאבל. פקונדו צ'וקי פריירה הארגנטינאי כבש את הראשון בדקה ה-47 והבלם ירוסלב ראקיצקי סגר עניין בדקה ה-61.

אוהדי טוסנו. רויטרס
גם השוטרים לא הפריעו להם לחגוג. אוהדי טוסנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully