וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בגרמניה: לוסיאן פאבר יהיה מאמנה החדש של בורוסיה דורטמונד

הצהובים-שחורים הגיעו לסיכום עם מאמנה של ניס, שצפוי לקבל את השחרור מקבוצתו ולחזור בפעם השלישית לבונדסליגה. המאמן בן ה-60 הדריך בעבר את הרטה ברלין ובורוסיה מנשנגלדבאך

לוסיאן פאבר מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
כבר אימן בהצלחה בבונדסליגה. לוסיאן פאבר בימיו בגלדבאך/רויטרס

האם בורוסיה דורטמונד מצאה מאמן חדש? על פי דיווח בסקיי ספורטס הגרמני, הצהובים-שחורים הגיעו לסיכום עם לוסיאן פאבר, שצפוי להיות מוצג כבר בשבוע הבא כמחליפו של פטר שטוגר. פאבר מחזיק בחוזה אצל ניס עד יוני 2019, אבל הקבוצה הצרפתית לא תעמוד בדרכו של המאמן בן ה-60.

פאבר היה אחד המועמדים להחליף את תומאס טוכל בעונה שעברה, אבל בסופו של דבר פטר בוס הגיע לדורטמונד ולאחר מכן כשנוצרה אופציה נוספת לא הסכימה ניס לשחררו.

עבור פאבר תהיה זו משרה שלישי בבונדסליגה. הוא אימן את הרטה ברלין בין השנים 2007 ל-2009 ולאחר מכן אימן בהצלחה רבה את בורוסיה מנשנגלדבאך בין השנים 2011 ל-2015. עם גלדבאך הוא הגיע לליגת האלופות, עד שהתפטר בתחילת עונת 2015/16 לאחר פתיחה שכללה חמישה הפסדים רצופים. גם בצרפת עשה חיל והוביל את ניס למקום השלישי בעונה שעברה.

דורטמונד עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגת האלופות. כרגע היא נמצאת במקום השלישי ומקדימה בשלוש נקודות את הופנהיים ובאייר לברקוזן, אך במחזור הסיום של העונה בשבת הקרובה היא תתארח אצל הופנהיים לקרב ישיר ואילו לברקוזן תארח את האנובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully