וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר פלו ריידה יופיע ביולי לראשונה בישראל

6.5.2018 / 8:00

הראפר והיוצר האמריקאי יופיע בלייב פארק ראשל"צ, במסגרת פסטיבל האביב הבינלאומי של העיר. ריידה שבר את שיא ההורדות הדיגיטליות, חתום בין השאר על הלהיט "Wild Ones" עם סיה, ושיתף פעולה גם עם ליידי גאגא, ג'ניפר לופז ומאלומה

פלו ריידה. יח"צ,
פלו ריידה/יח"צ

הראפר והיוצר האמריקאי פלו ריידה יופיע לראשונה בישראל ב-5 ביולי בלייב פארק ראשון לציון, במסגרת פסטיבל האביב הבינלאומי של העיר. המופע ילווה ברקדנים.

טראמר דילארד, הפועל תחת הכינוי פלו ריידה, נולד לפני 38 שנה בפלורידה, ארצות הברית. הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת 2008, "Mail on Sunday" שמו. הוא פרץ עם הסינגל "Low" מתוך האלבום ששהה במקום הראשון במצעד בילבורד הוט 100 בארצות הברית במשך 10 שבועות, ושבר את שיר המכירות הדיגיטליות עד אז. באותה שנה השתתף בשיר "Starstruck" באלבום הבכורה של ליידי גאגא, "The Fame" שמו. שנה לאחר הוציא את אלבומו "R.O.O.T.S", שכלל את הלהיטים "Right Round" ו-"Sugar". ב-2010 הוציא את האלבום "Only One Flo (Part 1)" , שכלל את הסינגלים המצליחים "Club Can't Handle Me" ו-"Who Dat Girl" יחד עם הזמר אקון.

בשנת 2012 הוציא את האלבום "Wild Ones", שכלל את הלהיט "Whistle", שזכה עד כה למעל ל-425 מיליון צפיות, ואת שיר הנושא בהשתתפות סיה, שקיבל עד כה 417 מיליון צפיות ביוטיוב. בנוסף לסיה ולליידי גאגא, הוא שיתף פעולה לאורך הקריירה גם עם דיויד גואטה, ג'ניפר לופז ומאלומה, איתו הוציא ב-2017 את הסינגל "hola". מאלומה עצמו יופיע בישראל, בפארק הירקון, שבוע לפני הופעת שותפו לסינגל ריידה בלייב פארק ראשל"צ.

מחיר כרטיסים: בין 246 ל-349 שקלים, לגולדן - בין 349 ל-429 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • פלו ריידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully