וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קוקושקוב מונה למאמן פיניקס, פיזדייל המועמד המוביל לניקס

דיוויד בלאט בצרות: האיש שהדריך את סלובניה לזכיה קסומה ביורובאסקט יהפוך לאירופי הראשון שידריך קבוצת NBA. בארה"ב טוענים: מאמן ממפיס לשעבר הפך לשם החם ביותר עבור ניו יורק

איגור קוקושקוב מאמן נבחרת סלובניה. AP
עושה היסטוריה. קוקושקוב/AP

בימים האחרונים הוזכר דיוויד בלאט כמועמד לשתי קבוצות NBA: ניו יורק ופיניקס. הלילה (בין רביעי לחמישי) ג'וב אחד כבר ירד מהפרק, כשהסאנס החליטו למנות את מאמן נבחרת סלובניה ועוזר מאמן יוטה, איגור קוקושקב, בעוד גם הניקס עשויים ללכת בכיוון אחר.

נתחיל בפיניקס. קוקושקוב בן ה-46, שהוליך את סלובניה לזכיה בלתי נשכחת ביורובאסקט האחרון והחל מ-2000 שימש כעוזר מאמן במספר קבוצות NBA, יעשה היסטוריה, כשיהפוך ליליד אירופה הראשון בהיסטוריה שמקבל את המושכות בליגה הטובה בעולם. "אנחנו מאושרים להביא את איגור להיות המאמן הראשי של הסאנס", אמר הג'נרל מנג'ר ריאן מקדונה. "הוא חלוץ של כדורסל שיביא לנו המון ניסיון ברמה הגבוהה ביותר".

אשר לניקס, ב"יאהו" טענו הלילה שדייויד פיזדייל הפך למועמד המוביל לתפקיד. ראשי ניו יורק ראיינו לא פחות מ-11 מאמנים, ובעוד סיכום עדיין לא הושג עם מאמן ממפיס לשעבר, הוא הפך לשם החם ביותר במירוץ.

בו בזמן, על פי מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס", מארק ג'קסון, שכיכב בניקס בשנות התשעים והתראיין כעת גם הוא לתפקיד המאמן, מקבל תמיכה מריץ' קליימן, השותף העסקי של קווין דוראנט, ומקורב לנשיא המועדון סטיב מילס. שטיין טוען שבלאט, פיזדייל ומייק בודנהולצר הם המועמדים המובילים, ומציין כי ניו יורק צפויה לקבל החלטה סופית בתחילת השבוע הבא.

עוד בנושא:

יוטה ניצחה 108:116 ביוסטון, השוותה ל-1:1 וגנבה את יתרון הביתיות
ג'יילן בראון בספק גם למשחק 2: "הוא רוצה לשחק אבל נוהג בחוכמה"
צעד אחד אחורה, מיליון צעדים קדימה: המהלך שהפך את ג'יימס הארדן לבלתי עציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully