וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק ה-WWE, גלן ג'ייקובס, צפוי להיבחר לראש עיריית נוקס

המתאבק בן 51, שנודע בכינוי "קיין", ניצח על פי המדגמים בבחירות המקדימות של הרפובליקאים ואמור להיבחר גם בבחירות הכלליות כיוון שמדובר במעוז משמעותי של המפלגה

גלן ג'ייקובס, מתאבק WWE, פוליטיקאי. GettyImages
ג'ייקובס/GettyImages

מתאבק ה-WWE גלן ג'ייקובס, הידוע בכינוי "קיין", ניצח במירוץ הרפובליקאי למועמדות לראשות עיריית מחוז נוקס שבמדינת טנסי. ג'ייקובס, כך לפי המדגמים, ניצח בהפרש של 17 קולות בלבד את מתחריו בראד אנדרס ובוב תומאס וצפוי להתמודד מול המועמד של המפלגה הדמוקרטית על התפקיד.

ג'ייקובס בן ה-51 מציג עמדות ליברטריאניות, שכוללות את התמיכה שלו ברצון החופשי של האינדיבידואל וחוסר התערבות של המדינה בנעשה. בשנת 2008 הוא תמך במועמדות לנשיאות של רון פול. ג'ייקובס נולד בספרד למשפחה של אנשים ששירתה בחיל האוויר וגדל בסנט לואיס, מיזורי. הוא בעבר ניהל פודקאסט, בו זיהה את עצמו כאזרח X. הוא ואשתו הם בעלים של חברת ביטוח בנאשוויל, טנסי.

מתאבקים אחרים שניסו את מזלם בפוליטיקה בעבר הם ג'סי "הגוף" ונטורה שהיה מושל מינסוטה בין 2003-1999 כשייצג את המפלגה הרפורמית. התוצאות הרשמיות צפויות רק בשבוע הבא, וכרגע כבר די ברור שאם ג'ייקובס יזכה בבחירות הפנימיות הוא גם ייבחר לראש העיר. זאת מכיוון שהמחוז בו הוא אמור להתמודד הוא מעוז של רפובליקאים בדרום.

גלן ג'ייקובס בתפקיד קיין. WWE, אתר רשמי
ג'ייקובס בתפקיד קיין/אתר רשמי, WWE

ג'ייקובס מתאבק ב-WWE החל מ-1995 - תחילה תחת הדמות של אייזיק יאנקם, רופא שיניים סדיסט, והחל מ-1997 בתור קיין, אחיו של "הקברן" (אנדרטייקר). תחת הגימיק הזה הוא זכה להצלחה גדולה - ובין היתר החזיק מספר פעמים באליפות העולם, כמו גם בשלל תארים נוספים. למרות גילו המתקדם יחסית והמעבר לפוליטיקה, קיין מעולם לא הכריז על פרישה מהאבקות ואפילו התאבק ממש לאחרונה נגד ג'ון סינה ונגד האלוף האוניברסלי ברוק לסנר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המיטב של קיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully