וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת הדין שסיבכה את בנו של טראמפ: "אני עובדת בשביל הקרמלין"

נטליה וסליצקיה עמדה במרכז פרשה שעוררה סערה ולפיה הציעה מידע נגד קלינטון לבנו של הנשיא. עד כה היא טענה כי פעלה לבדה, אך כעת היא חושפת מעורבות אפשרית של הממשל במוסקבה באירוע שעומד במרכז חקירת התובע המיוחד

צילום: CNN, עריכה: ורד לידני

עורכת הדין הרוסייה שעמדה במרכזה של פרשה שהסעירה את ארצות הברית בעקבות פגישותיה בנו של דונלד טראמפ הצהירה כי היא "מודיעה של הקרמלין" בריאיון ברשת NBC. נטליה וסליצקיה קיימה במהלך מסע הבחירות לנשיאות בשנת 2016 פגישה עם דונלד טראמפ ג'וניור שבה, על פי החשד, הבטיחה להעביר לו מידע שיפגע במתחרה הילארי קלינטון.

בעבר טענה וסליצקיה כי היא פעלה לבדה בפגישה עם טראמפ ג'וניור ואנשי הקמפיין הבכירים, אולם הצהרותיה האחרונות מראות על קשר אפשרי לממשל הרוסי. "משנת 2013 הייתי בקשר רציף עם משרד התובע הכללי ברוסיה", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
לפני שיקבל נובל, קים יצטרך להוכיח שהוא מוכן לוותר על הגרעין
אחרי סערה משפטית: מת פעוט בריטי שהוריו ביקשו להאריך את חייו
גורמים אמריקניים: אתר הגרעין בצפון קוריאה יכול לפעול שוב במהירות

טראמפ ג'וניור. רויטרס, מערכת וואלה! NEWS
טראמפ ג'וניור/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס

בפגישה שנערכה במגדל טראמפ במהלך מסע הבחירות נכחו גם מנהל הקמפיין פול מנפורט וחתנו של טראמפ המשמש יועצו, ג'ארד קושנר. טראמפ ג'וניור הגדיר את הפגשיה כ"לא כלום", וטען אחר כי "היה זה בזבוז של 20 דקות מזמני". לאחר מכן פרסם טראמפ ג'וניור הודעות אימייל ובהן הצעה של מקורבו ל"מידע שיוכל להזיק לקלינטון מטעם תובע בכיר ברוסיה".

בניו יורק טיימס דווח בעבר כי חקירתו של התובע המיוחד, רוברט מולר, מתמקדת בהצהרה שסיפק הנשיא טראמפ על הפגישה שקיים בנו עם עורכת הדין הרוסיה במהלך קמפיין הבחירות. ההצהרה ניתנה ביולי בשנה שעברה, אחרי פרסום המפגש הסודי עד אז. ואולם, הנשיא אמר כי מטרת המפגש הייתה לדון במדיניות אימוץ ילדים, בתשובה לשאלות שהפנו אליו בניו יורק טיימס. מאז, צוותו של מולר תשאל שורה ארוכה של גורמים רשמיים בבית הלבן על תהליך ניסוח ההודעה ועד כמה היה מעורב בכך טראמפ.

עוד באותו נושא

במוקד החקירה: הצהרת טראמפ על פגישת בנו עם עורכת הדין הרוסייה

לכתבה המלאה
נטליה וסלניצקיה עורכת הדין הרוסייה שנפגשה עם דונלד טראמפ ג'וניור. AP
טענה כי פעלה לבד בעבר. וסליצקיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully