וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: האקים ווריק חתם עד לסיום העונה

28.4.2018 / 14:10

הסנטר האמריקאי המבוגר (35, 2.06) ששיחק 526 משחקים ב-NBA ולפני שנתיים חיזק לתקופה קצרה את אולימפיאקוס, יסיים את העונה במדי הקבוצה של אריק אלפסי, שתחזיק שישה זרים

one

עירוני נהריה הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הסנטר האמריקאי האקים ווריק, בעל עבר ב-NBA וביורוליג. ווריק היה מחוזר במהלך העונה מספר פעמים על ידי הפועל תל אביב, אך העסקה לא יצאה לפועל. הוא צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ויהיה הזר השישי של נהריה בסגל, כשבכל משחק יחליט המאמן אריק אלפסי מי יהיו שני הזרים שלא יתלבשו.

שחקן פיניקס סאנס האקים ווריק. GettyImages
רזומה מרשים ב-NBA. האקים ווריק/GettyImages

ווריק (35, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סירקיוז משנת 2005, שנבחר במקום ה-19 בדראפט 2005 על ידי ממפיס. הוא שיחק ארבע עונות מלאות בממפיס לפני שהחל במסע בקבוצות נוספות שכללו את מילווקי, שיקגו, פיניקס במשך שנתיים, ניו אורלינס ושארלוט. עונתו הטובה ביותר ב-NBA הייתה עונת 2006/07 כשרשם במדי הגריזליס 12.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. בסך הכול שיחק 526 משחקים ב-NBA, מתוכם 108 בחמישייה ורשם 9.4 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע.

לאחר שסיים את קריירת המשחק ב-NBA, בשנת 2013, החל במסע בעולם שכלל את הליגה הסינית, הטורקית והאוסטרלית. באמצע עונת 2015/16 הצטרף לאולימפיאקוס ורשם 4.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה שיחק בליגה בפורטו ריקו.

נהריה מדורגת במקום ה-11 בטבלת ליגת העל, ביתרון שני משחקים על פני מכבי חיפה, המדורגת אחרונה, כששתי הקבוצות צפויות להיפגש למשחק קריטי ביום שישי הבא. הסגולים נמצאים בעיצומו של מומנטום טוב, ויפגשו במחזור הקרוב את בני הרצליה למשחק מעניין בעין שרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully