וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו חתם במכבי תל אביב: "אין כוונה לשחרר אף אחד"

25.4.2018 / 18:26

הגארד בן ה-32 (1.88 מ') מצטרף לקדנציה שלישית במדי הצהובים אחרי ששיחק העונה בליגה הסינית ובליגת הפיתוח. בקבוצה הדגישו כי אין כוונה לשחרר אף שחקן מהסגל בעקבות צירוף פארגו

one

מכבי תל אביב החתימה הערב (רביעי) לקדנצייה שלישית את ג'רמי פארגו, הגארד שכיכב בעבר בקבוצה. הגארד בן ה-32 (1.88 מ'), שיחק לראשונה במכבי בעונת 2010/11. האמריקני חזר לתל אביב בעונת 2014/15.

בקבוצה יצרו קשר עם השחקן בימים האחרונים ואחד השיקולים להחתמתו הוא העובדה שפארגו מכיר היטב את המערכת. בקבוצה הדגישו כי אין כוונה לשחרר אף שחקן מהסגל בעקבות צירוף פארגו. הגארד צפוי להגיע לישראל ביום ראשון בתחילת השבוע הבא.

בעונה הנוכחית (מדצמבר עד פברואר) שיחק בנאנג'ינג מהליגה הסינית, במדיה העמיד ממוצעים של 22.8 נקודות ו-6.2 אסיסטים למשחק. בין ה-18 בפברואר ועד ה-18 במרץ שיחק בסנטה קרוז ווריורס מליגת הפיתוח האמריקנית, בשורותיה קלע 18.5 נק' ומסר 11 אסיסטים בממוצע ב-10 משחקים בהם שותף. לאחר מכן עבר לליגה הלבנונית, שם ב-5 משחקים סיפק 15.8 נק' ו-7 אסיסטים לערב.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ושוב אתכם. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

אני שמח על ההצטרפות שלו", אמר לאחר חתימה עוזר המאמן טל בורשטיין, ששיחק בעצמו לצד פארגו. "ג'רמי שחקן תחרותי ואטרקטיבי עם הרבה ניסיון וכשרון, שמכיר את המועדון ואת השאיפות שלו ואני בטוח שיעזור לנו. וכבונוס, יוצא לי להריץ חבר ששיחקתי איתו".

נבן ספאחיה אמר על ההחתמה: "פארגו הוא שחקן עם ניסיון במכבי ובליגה הישראלית. הוא רכז עם יכולת הגנתית טובה שמסוגל ליצור זריקות טובות עבור חבריו לקבוצה".

גיא גודס : "ג'רמי שיחק במכבי שנתיים, זכה איתה בתארים, מנהיג, רכז. הוא שחקן שיכול לעזור לנו, אחד שמכיר את ה-DNA של מכבי תל אביב. הוא מכיר את האנשים וכולם מכירים את היכולות שלו ומה הוא יכול להביא".

"זה דבר מאוד חשוב, בעיקר כשיש רק חודש וקצת עד לסוף העונה, להביא מישהו שיודעים מה הוא יכול לתת ומסוגל להשתלב מהר. נצטרך לעזור לו כמה שיותר להיכנס לקבוצה, להכיר את השחקנים סביבו ולנסות לעזור לו לעזור לנו להחזיר את האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully