וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיסור מהתאגיד - בקשת ממשיכים לזמן מתמודדים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון"

25.4.2018 / 12:20

למרות האיסור מהתאגיד לקשר את "הכוכב הבא" למותג אירוויזיון - בקשת ממשיכים לזמן מתמודדים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" במאקו. גורם בכיר בתאגיד לוואלה ברנז'ה: "טרם הוסדר הסכם לשנה הבאה ולכן אסור לקשת לפרסם את התכנית ביחד עם האירוויזיון"

הכוכב הבא. רונן אקרמן,
המציאה של קשת. נטע ברזילי זוכה בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"/רונן אקרמן

למרות האיסור מהתאגיד לקשר את "הכוכב הבא" למותג אירוויזיון - בקשת ממשיכים לזמן מתמודדים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" באתר מאקו.

בעוד כשבועיים תתקיים תחרות האירוויזיון, בה תייצג את ישראל נטע ברזילי. לפי אתרי ההימורים, ברזילי אמורה לנצח ולהחזיר את התחרות לישראל, 20 שנה בדיוק לאחר הניצחון של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון. אך למרות שבקשת מצאו מתמודדת ראויה, הנחשבת לפייבוריטית לזכייה בכל קנה מידה, ממש לא בטוח שערוץ 12 יהיה אחראי על מציאת המתמודדים גם בשנה הבאה.

ואולם, למרות זאת, בקשת מתעקשים להציג את התכנית עדיין במסגרת המותג "אירוויזיון". כך למשל, בגלישה היום (רביעי) באתר מאקו מבית קשת, ניתן לראות שהזימון למשתתפים נעשה לתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" - למרות שכרגע, אסור עדיין לקשת לקשור את הפורמט למותג אירוויזיון.

על פי גורם בכיר בתאגיד, נושא האירוויזיון ובחירת המתמודד שייצג את ישראל בשנה הבאה ממש לא סגור הרמטית בקשת. הגורם אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "טרם הוסדר הסכם לשנה הבאה ולכן עד להודעה חדשה אסור לקשת לפרסם את התכנית 'הכוכב הבא' ביחד עם המותג אירוויזיון".

הכוכב הבא זימון. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הזימון לאודישנים, באתר מאקו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

ברשת מנסים לפתות את "כאן" להעביר את הקדם אליהם

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי רשת מנסה לפתות את בכירי "כאן" להעביר את הקדם לערוץ 13 תמורת חוזה המוערך במיליוני שקלים. לאחר שבתאגיד כבר דרשו מקשת להסיר את הפרסומים לאודישנים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019, התברר כי המתחרה רשת מנסה לפתות את "כאן" להפיק את הקדם הבא בערוץ שלה. ברשת הציעו למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, להפיק את התחרות במסגרת העונה הבאה של ה"אקס פקטור", כאשר אופציה נוספת שנשקלת היא התכנית "דה ווייס". לא ברור אגב כיצד הדבר אפשרי מבחינת הפורמט של הריאליטי.

הסכסוך בין התאגיד לקשת על קיומו של הקדם של 2019 התחיל לפני כחודשיים, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. התאגיד פנה לקשת בדרישה להסיר את הפרסומים שלה המזמינים לאודישנים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019 - מה שכאמור עדיין לא קרה. על פי התאגיד, "בפרסומים אלו יצרו בקשת מצג שווא לפיו התוכנית תבחר גם בשנה הבאה את הנציג לאירוויזיון, זאת בשעה שאין כל סיכום בין הגופים על המשך שיתוף הפעולה".

טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully